Voor mijn werk kan ik kiezen uit 2 laptops. De Dell Lattitude E7270, of de Macbook Pro 13". Ik gebruik voornamelijk google drive (sheets, presentations etc.), niets grafisch. Ik heb zelf nog nooit een Apple product gehad. Van nature zou ik voor de Dell willen kiezen, echter, de resolutie van dat apparaat is wel erg laag, als ik wat reviews open trek is de waardering ook aanzienlijk minder dan een Macbook pro. Een resolutie van 1366 x 768 vind ik vreemd voor een laptop met zo'n prijs, mis ik iets? Verder heb ik thuis een Windows computer, en op mijn werk gebruiken ze ook voornamelijk Windows computers als vaste computer.
Volgens mij kan je die Latitude E7270 upgraden naar een full-hd scherm, dat zou ik dan sowieso doen (indien toegestaan door werk).
Zijn dit systemen waar je dagelijks op gaat werken? Een 12/13" laptop is dan namelijk wel erg klein. Gezien de Windows sfeer op het bedrijf zou ik lekker voor de Dell gaan dan.
Zijn dit systemen waar je dagelijks op gaat werken? Een 12/13" laptop is dan namelijk wel erg klein. Gezien de Windows sfeer op het bedrijf zou ik lekker voor de Dell gaan dan.
Verwijderd
Mee eens, en ook ik zou een upgrade uit laten voeren op het scherm...mits mogelijk en al dan niet door zelf een beetje bij te betalen.Racemol schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 16:43:
Volgens mij kan je die Latitude E7270 upgraden naar een full-hd scherm, dat zou ik dan sowieso doen (indien toegestaan door werk).
Nee in principe werk ik gewoon op een desktop, de laptop is voor erbij.Racemol schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 16:43:
Bedankt voor de tips mannen, ik ga vragen om de Full HD uitvoering.
Verwijderd
Laat even weten of het gelukt is.SCIxX schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 21:04:
[...]
Nee in principe werk ik gewoon op een desktop, de laptop is voor erbij.
Bedankt voor de tips mannen, ik ga vragen om de Full HD uitvoering.
Vanwaar de mogelijkheid om toch te kunnen kiezen voor een Apple? Meestal hebben bedrijven toch een leverancier hp, Dell lenovo...
...
Geen directe mogelijkheid voor de Full HD versie. Praktisch iedereen gebruikt daar een mac, dus misschien moet ik het toch maar eens proberen.
Pagina: 1