Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals in de titel al duidelijk is gemaakt, vooral MMORPG's, WoW, ESO, SW:TOR, Black Desert en dergelijke.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Met alles eraan zit ik nu rond de 900, wil hier graag nog een eurotje of 100 af schrapen zonder te veel performance verlies. 900 is dus wel mijn MAX.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, Toetsenbord en muis heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede combinatie van cpu en gpu, MMO's zijn vaak of Cpu of Gpu intensief.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, goede ervaringen met Intel CPU's, echter ook slechte ervaring met AMD CPU's, hoor wel goede dingen over de Ryzen, toch voor een I5 gekozen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil systeem, mijn huidige systeem staat op minder dan een meter van me af. En af en toe heb ik het idee alsof hij opstijgt.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Past alles in elkaar?, zijn er componenten die afgeraden worden en waar ik een andere voor zou moeten kiezen.. en ga ik hier fatsoenlijk MMO´s op kunnen spelen?
Heb eerdere topics gemaakt over een pc, nooit wat van gekomen doordat ik steeds bleef uitstellen door de nabije releases van nieuwe componenten.. Toch wil ik in dezer dagen het systeem hebben..
Als volgt mijn lijst;
Zoals in de titel al duidelijk is gemaakt, vooral MMORPG's, WoW, ESO, SW:TOR, Black Desert en dergelijke.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Met alles eraan zit ik nu rond de 900, wil hier graag nog een eurotje of 100 af schrapen zonder te veel performance verlies. 900 is dus wel mijn MAX.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, Toetsenbord en muis heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede combinatie van cpu en gpu, MMO's zijn vaak of Cpu of Gpu intensief.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, goede ervaringen met Intel CPU's, echter ook slechte ervaring met AMD CPU's, hoor wel goede dingen over de Ryzen, toch voor een I5 gekozen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil systeem, mijn huidige systeem staat op minder dan een meter van me af. En af en toe heb ik het idee alsof hij opstijgt.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Past alles in elkaar?, zijn er componenten die afgeraden worden en waar ik een andere voor zou moeten kiezen.. en ga ik hier fatsoenlijk MMO´s op kunnen spelen?
Heb eerdere topics gemaakt over een pc, nooit wat van gekomen doordat ik steeds bleef uitstellen door de nabije releases van nieuwe componenten.. Toch wil ik in dezer dagen het systeem hebben..
Als volgt mijn lijst;
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 190,75 | € 190,75 |
| 1 | MSI B250 PC Mate | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 4G | € 219,90 | € 219,90 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | NZXT S340 Wit | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 18,95 | € 18,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX424C15FBK2/8 | € 73,95 | € 73,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 91,95 | € 91,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 863,35 | |