Router voor een VPN Lan to lan met een Fritzbox

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Un93m59
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18:02
Goedemiddag,

Ik ben al weken aan het zoeken naar een router, gebeld naar computerwinkels/klantenshops maar kan maar geen router vinden die daadwerkelijk echt voldoet aan mijn eisen. Ik heb routers aangeboden gekregen, maar die werkte allemaal met openVPN of ze hadden geen WAN/ethernet poort. Ik was eigenlijk van plan om gewoon in de interface van de router een VPN in te stellen, maar blijkbaar moet ik toch richting OpenVPN gaan waar ik niks van snap.

Ik zoek een?
Een router die een Lan to Lan VPN Verbinding kan maken met een Fritz!box 7360, Liefst zonder openVPN
De router moet zelfstandig een VPN kunnen opzetten (site to site) dus geen vpn pass-through wat veel routers claimen.
Tevens moet de router een WAN poortje hebben waar de glasvezel afkomstig vanuit de modem verbonden kan worden. Dit is dus geen LAN poort.

Wat is je budget?
Mijn max budget is 200 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wou dus voor een Fritz!box gaan, maar bij dat soort type routers heb ik gemerkt dat ze geen wan/ethernetpoort hebben dus dat valt af. enkel ADSL en VDSL.
Het merk mag dus van alles zijn.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Er moet een Lan to Lan vpn verbinding worden gemaakt tussen twee locaties.

Locatie A heeft een 7360 Fritz!box (ADSL)
Locatie B staat momenteel een oude router. hier moet een nieuwe router komen. (hier staat de glasvezel modem)
Dit betekent dat er een kabeltje van de router naar de modem verbonden moet worden.

Alvast hartstikke bedankt en mochten er onduidelijkheden zijn dan hoor ik het graag

Groetjes,

[ Voor 5% gewijzigd door Un93m59 op 24-02-2017 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud487
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15-09-2023
Hoi Un93m59,

Je kunt bij een 7360 LAN1 instellen als WAN Poort hierna kun je alles instellen zoals je wilt.
het kan op 2 manieren zie foto's, ff in nieuwe tabblad openen.
Afbeeldingslocatie: https://drive.google.com/open?id=0B-L4Hv0gicfrcF9HeXRXd3REeWc
Afbeeldingslocatie: https://drive.google.com/open?id=0B-L4Hv0gicfrcF92djJ5WHZNaTg

Groeten Ruud.

[ Voor 4% gewijzigd door ruud487 op 26-03-2017 17:43 . Reden: link foto's ]