ivm de net nieuw verkregen @home verbinding wil ik de pc snachts aan laten staan voor het downen. Nu zijn mijn ouders er fel op tegen, en wil ik graag jullie eerlijke en oprechte mening om een pc snachts aan te laten staan, of voor mijn part een week.
ik heb al gezocht, en bemoedigende resultaten gevonden, mijn ouders laten zien, alleen die zagen natuurlijk weer kans om te zeuren, want er stond dat er geen goedkope rotzooi in moet, nu zijn mijn ouders er neit van overtuigd of dat bij ons het geval is, daarom ff overzicht v/d config:
ATX behuizing, Midi STD
HDD 30Gb IDE UDMA 7200 rpm
HDD cooler (à 40,-)
Srd Mainboard AMND KT133 Socket A
AMD TB 1,2GHz Sock. A
dat zijn denk ik wel de belangrijkste dingen, de monitor gaat uit, dus das niet ut prob. . .
alvast bedank mense!
ik heb al gezocht, en bemoedigende resultaten gevonden, mijn ouders laten zien, alleen die zagen natuurlijk weer kans om te zeuren, want er stond dat er geen goedkope rotzooi in moet, nu zijn mijn ouders er neit van overtuigd of dat bij ons het geval is, daarom ff overzicht v/d config:
ATX behuizing, Midi STD
HDD 30Gb IDE UDMA 7200 rpm
HDD cooler (à 40,-)
Srd Mainboard AMND KT133 Socket A
AMD TB 1,2GHz Sock. A
dat zijn denk ik wel de belangrijkste dingen, de monitor gaat uit, dus das niet ut prob. . .
alvast bedank mense!