Vorige week een pc gebouwd, deed het goed. Bedankt voor adviezen van twee weken geleden op deze site, die ik heb gevolgd (zwaardere processor dan ik eerst van plan was).
Maar nu gaat hij niet meer aan - helemaal geen reactie. Gisteravond uitgezet via toetsenbord. Ik draai Windows en doe huis tuin en keuken dingen, en een schaakprogramma. Geen zwaar gamen of zo. Andere kabel geprobeerd, electriciteit in orde, niets. Het enige wat me gisteravond opviel was dat ik een licht gezoem van een fan hoorde, dat was er eerder niet geloof ik.
Wat doe je in zo'n geval? Voeding stuk? Kan ik iets testen? Wie heeft een idee wat er aan de hand is en wat je moet doen?
Sybe
Maar nu gaat hij niet meer aan - helemaal geen reactie. Gisteravond uitgezet via toetsenbord. Ik draai Windows en doe huis tuin en keuken dingen, en een schaakprogramma. Geen zwaar gamen of zo. Andere kabel geprobeerd, electriciteit in orde, niets. Het enige wat me gisteravond opviel was dat ik een licht gezoem van een fan hoorde, dat was er eerder niet geloof ik.
Wat doe je in zo'n geval? Voeding stuk? Kan ik iets testen? Wie heeft een idee wat er aan de hand is en wat je moet doen?
Sybe
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600 Boxed | € 240,10 | € 240,10 |
| 1 | MSI B250I GAMING PRO AC | € 115,- | € 115,- |
| 1 | Fractal Design Define Nano S Zwart Window | € 69,50 | € 69,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 115,95 | € 115,95 |
| 1 | Seasonic G-series 360 watt | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 500GB | € 154,85 | € 154,85 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 759,35 | |