Vorige maand ben ik mijn bedrijf begonnen, en ik moest dus een hosting partij hebben. Aangezien ik privé al lang bij Hostnet zit, was dit de logische keus. Email hosting aangezet en ik kan vrolijk mailen. Nu heb ik ook webhosting aangezet en Magento via FTP overgezet en dit is waar de problemen beginnen. Ik krijg de melding dat ik een extensie mis, namelijk 'intl'. Dit is op te lossen door in het php.ini bestand de regel uit te commenten.
Het probleem is echter dat Hostnet geen toegang verschaft tot het php.ini bestand, wel bieden ze een user.ini bestand waar je sommige denken als error reporting en memory dingetjes aan kan passen. Nu kan ik dus mijn installatie van Magento niet uitvoeren.
Heeft iemand een idee hoe ik manueel deze extensie toe kan voegen? Of een hoster waar ik wel toegang heb tot een php.ini bestand?
Het probleem is echter dat Hostnet geen toegang verschaft tot het php.ini bestand, wel bieden ze een user.ini bestand waar je sommige denken als error reporting en memory dingetjes aan kan passen. Nu kan ik dus mijn installatie van Magento niet uitvoeren.
Heeft iemand een idee hoe ik manueel deze extensie toe kan voegen? Of een hoster waar ik wel toegang heb tot een php.ini bestand?