Als je een Topic hebt gepost bij Forum van GoT

Pagina: 1
Acties:

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 20:56
Mijn vraag is dus als je een Topic hebt gestart bij tweakers is het dan mogelijk om via een proggie een melding te krijgen als er iemand heeft gereageerd?

Een beetje het zelfde idee als wat MSN doet bij Email

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Verwijderd

het is wel mogelijk om een mailtje te ontvangen dan (als er iemand gereageerd heeft)

weet niet of het hier kan...

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 20:56
Ja bijvoorbeeld via mail ja of via ICQ

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 16:41 schreef HateBreeder het volgende:
het is wel mogelijk om een mailtje te ontvangen dan (als er iemand gereageerd heeft)

weet niet of het hier kan...
Dat kan niet en voor zover ik weet gebeurd dat ook niet, dat is een te hoge server belasting. :)

Als er progjes voor zijn (wat ik trouwens betwijfel) dan zou ik dat graag willen horen :)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Volgens mij kan je ergens in IE subscriptions maken, deze chekt af en toe of de pagina is verandert, maar aangezien dit dynamische pagina's zijn zou het kunnen zijn dat een andere banner ook al als een update wordt beschouwt.

• hennink
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 23:32
Moet kunnen.
Als je ervoor zorgt dat je een logo gebruikt dat op je eigen webserver staat dan kan je dit vinden in je logs.
Even kloten met awk en je bent klaar.

Even vergeten, je kan dan alleen achterhalen
of je topic gelezen is.
ALs je nu met wget het ophaalt en dan kijkt hoe groot alles bij elkaar is.
Groter dan net?? nieuwe post

alles wat aan kan, gaat kapot. De vraag is alleen wanneer.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Volgens mij hoort dit thuis op LA.

Gathering gaat die service trouwens niet verlenen. Ik denk eigenlijk dat als ik dit zelf zou gaan geberuike, mocht de mogenlijkeheid er zijn, ik deze na een week ongeveer uit zal zetten.

Ik ben bang dat je dan helemaal gek gemaild gaat worden.

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 17:17 schreef hennink het volgende:

Even vergeten, je kan dan alleen achterhalen
of je topic gelezen is.
Inderdaad, is wel grappig om te zien. Soms dan zet ik een plaatje in een topic die op mijn server staat. Plaatje wordt de eerste 5 minuten ongeveer 50x opgevraagd! Maar je hebt maar ongeveer 2 posts...

Verwijderd

5 menuten 50 keer...
oeps.

Het valt dan mee, dat hier geen spammers zijn. Want het wordt blijkbaar enorm veel bekeken.

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 17:42 schreef Jaymz het volgende:
Volgens mij hoort dit thuis op LA.

Gathering gaat die service trouwens niet verlenen. Ik denk eigenlijk dat als ik dit zelf zou gaan geberuike, mocht de mogenlijkeheid er zijn, ik deze na een week ongeveer uit zal zetten.

Ik ben bang dat je dan helemaal gek gemaild gaat worden.
Sites als http://www.raremusicfinder.com gebruiken dit wel, werkt perfect.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:27
>> LA <<
Pagina: 1