Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de PC gaan gebruiken voor gaming op 1080p (categorie WOW, LOL, HOTS etc.) en voor het streamen van games en editen van video's. Voor het bewerken gewoon de standaard gaming software die tegenwoordig geleverd word.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximum bedrag is €1000, maar ik zit liever op €900 zodat ik wat overhou voor rand-apparatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik voor het bewerken van game video's wel veel geheugen moet hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voordeel voor een bepaald merk. Het liefst gewoon best bang for buck
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen speciale wensen, maar zou als het kan wel wat gekoeld willen hebben
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een beetje rond gekeken en een lijstje gemaakt van wat ik ongeveer zou willen. Mijn vraag aan jullie is of alles compatible is en of dit een goede setup is. Tevens zoek ik ook nog een harde schijf en zit ik net iets boven het budget. Jullie hulp word bij voorbaat op prijs gesteld! Ook heb ik gelezen over Ryzen dus wacht ik misschien nog even af
Ik wil de PC gaan gebruiken voor gaming op 1080p (categorie WOW, LOL, HOTS etc.) en voor het streamen van games en editen van video's. Voor het bewerken gewoon de standaard gaming software die tegenwoordig geleverd word.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximum bedrag is €1000, maar ik zit liever op €900 zodat ik wat overhou voor rand-apparatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik voor het bewerken van game video's wel veel geheugen moet hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voordeel voor een bepaald merk. Het liefst gewoon best bang for buck
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen speciale wensen, maar zou als het kan wel wat gekoeld willen hebben
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een beetje rond gekeken en een lijstje gemaakt van wat ik ongeveer zou willen. Mijn vraag aan jullie is of alles compatible is en of dit een goede setup is. Tevens zoek ik ook nog een harde schijf en zit ik net iets boven het budget. Jullie hulp word bij voorbaat op prijs gesteld! Ook heb ik gelezen over Ryzen dus wacht ik misschien nog even af
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 216,- | € 216,- |
| 1 | Gigabyte GA-H270-Gaming 3 | € 120,95 | € 120,95 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 243,95 | € 243,95 |
| 1 | Fractal Design Define Mini C | € 78,50 | € 78,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 115,95 | € 115,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 96,95 | € 96,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 927,30 | |