Hoi!
Ik heb alleen even wat confirmation nodig voor mijn huidige lijstje.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 60FPS, 2560x1080 op hoge/ultra settings, of gewoon hoog. Verder veel multitasken met o.a. Word en internet (ik heb altijd veel tabbladen open!)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat all-in te denken rond de 1250,-. Heb dit zelf al een beetje overschreden (1 cent volgens Tweakers, zal werkelijk wat meer zijn aangezien het altijd nét ietsje duurder is
), zolang het maar niet te erg is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een draadloze desktopmuis die ik mee wil nemen, de rest moet allemaal nieuw zijn!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart, goed geheugen en snelle opslag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het energieverbruik moet een beetje beperkt blijven en voor de rest maakt het niet zoveel uit!
Ga je overklokken?
Nope!
Wat verwacht je van ons?
Eigenlijk puur even mijn lijstje te checken en eventueel op/aanmerkingen te geven!
Ik heb de "super-ssd" gepakt puur voor mijn OS en programma's die ik veel gebruik. Denk dat ik voor games niet per sé een ssd nodig heb, zeker aangezien ik games vaak maar even speel en dan weer doorga. Ik zat eraan te denken eventueel later nog upgrades te doen, zoals een tweede monitor of een tweede RX 480 (crossfire). Is mijn setup daarvoor geschikt?
Alvast bedankt!
Ik heb alleen even wat confirmation nodig voor mijn huidige lijstje.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 60FPS, 2560x1080 op hoge/ultra settings, of gewoon hoog. Verder veel multitasken met o.a. Word en internet (ik heb altijd veel tabbladen open!)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat all-in te denken rond de 1250,-. Heb dit zelf al een beetje overschreden (1 cent volgens Tweakers, zal werkelijk wat meer zijn aangezien het altijd nét ietsje duurder is

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een draadloze desktopmuis die ik mee wil nemen, de rest moet allemaal nieuw zijn!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart, goed geheugen en snelle opslag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het energieverbruik moet een beetje beperkt blijven en voor de rest maakt het niet zoveel uit!
Ga je overklokken?
Nope!
Wat verwacht je van ons?
Eigenlijk puur even mijn lijstje te checken en eventueel op/aanmerkingen te geven!
Ik heb de "super-ssd" gepakt puur voor mijn OS en programma's die ik veel gebruik. Denk dat ik voor games niet per sé een ssd nodig heb, zeker aangezien ik games vaak maar even speel en dan weer doorga. Ik zat eraan te denken eventueel later nog upgrades te doen, zoals een tweede monitor of een tweede RX 480 (crossfire). Is mijn setup daarvoor geschikt?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 190,75 | € 190,75 |
1 | ASRock Fatal1ty B250 Gaming K4 | € 125,01 | € 125,01 |
1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 243,95 | € 243,95 |
1 | HGST 7K1000, 1TB | € 57,- | € 57,- |
1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 65,95 | € 65,95 |
1 | LG 29UM58-P Zwart | € 215,- | € 215,- |
1 | Corsair Gaming K55 RGB (Qwerty US) | € 53,95 | € 53,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13 | € 115,95 | € 115,95 |
1 | Cooler Master MasterWatt Lite 700W | € 57,50 | € 57,50 |
1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 124,95 | € 124,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.250,01 |
Alvast bedankt!
[ Voor 51% gewijzigd door jaspervv99 op 24-02-2017 13:27 . Reden: Lijstje toegevoegd! ]