USB 3.0 Hub , voor iMac

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:09
Iemand goede ervaringen met een 4 poorts 3.0 USB Hub , hij is voor mn IMac 27" eind 2013 , heb er nu 2 geprobeerd maar deze werkten niet 100% ...

Thx

Beste antwoord (via ramrodwillem op 24-02-2017 21:07)

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik heb deze. Oogt mooi met t aluminium en werkt prima, kabeltje wel iets aan de korte kant.

https://www.kabel-mania.n...r-support-2tb-zilver.html

[ Voor 40% gewijzigd door WhatsappHack op 24-02-2017 21:21 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:47

nelizmastr

Goed wies kapot

Met een USB3.0 hub van 4 poorten. Zijn maar 100000 verschillende modellen van 8)7

Wat werkt er niet 100% dan?

Als je ook harde schijven e.d. aansluit of iDevices wilt gaan opladen dan heb je in ieder geval een powered hub nodig met losse voeding.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:13
Ik heb een TP-Link UH700 - 7 poort USB 3.0 Hub (vast ook een 4 poort versie van) en die werkt zowel op het 2009 model en op het 2015 model perfect en ik behaal nette snelheden met externe usb 3.0 schijven. Alleen, je bent wel verplicht de meegeleverde adapter te gebruiken anders gaat die niet aan.

[ Voor 6% gewijzigd door rhodium op 24-02-2017 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
> Zijn maar 100000 verschillende modellen van

Je kan wel bijdehand proberen te doen , maar juist omdat er zoveel van die hubs zijn en er een hoop troep bij zit vraag ik hier ook naar mensen hun eigen ervaring , jij had dus niet hoeven te reageren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Denk wat nelizmastr bedoelde is dat het misschien handig is als je vertelt welke 2 je hebt geprobeerd en wat er niet aan werkte :) Als je dat vertelt kunnen we misschien achterhalen of het aan de USB hub ligt, of misschien iets anders.

Daarnaast, als je ervaringen met USB 3 hubs zoekt; kijk 'ns rond in de Pricewatch.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Ik heb deze. Oogt mooi met t aluminium en werkt prima, kabeltje wel iets aan de korte kant.

https://www.kabel-mania.n...r-support-2tb-zilver.html

[ Voor 40% gewijzigd door WhatsappHack op 24-02-2017 21:21 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
En welke is deze ...;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
... derp.
Link toegevoegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Ok thx , ziet er fraai uit ook nog
Pagina: 1