Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus Zenfone 3 Review

Pagina: 1
Acties:

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:13

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
De review is nu wel een heel erg lange pagina geworden. Had dit niet beter in een twee- of drietal pagina's opgeknipt kunnen worden?

Of....ligt het aan mij dat ik alles op één pagina te zien krijg?

@Andrasman

[ Voor 4% gewijzigd door Perkouw op 24-02-2017 12:18 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Perkouw schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:04:
De review is nu wel een heel erg lange pagina geworden. Had dit niet beter in een twee- of drietal pagina's opgeknipt kunnen worden?
Dit heb ik ook en vind het ook niet bepaald fijn lezen.

Mijn voorkeur ligt ook bij meerdere pagina's.

• Andrasman
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-07 10:59
Klopt inderdaad. De meningen zijn verdeeld, maar dit is een redelijk korte review en oa. om dat duidelijk te laten zijn en het op mobiel lekker te laten lezen is hiervoor gekozen. In de toekomst gaan we wellicht meer richting een enkele pagina voor reviews, maar ik denk zelf dat we daar wel eerst even een goed onderzoek aan moeten wijden eerst :)

Andrasman

• Dirk
  • Laatst online: 18-11 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Hier heb je in ieder geval nog iemand die niet houdt van zulke lange pagina's... Ik lees lang niet altijd de hele review, en zo kan ik niet makkelijk even een pagina over slaan.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:13

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
Andrasman schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:29:
Klopt inderdaad. De meningen zijn verdeeld, maar dit is een redelijk korte review en oa. om dat duidelijk te laten zijn en het op mobiel lekker te laten lezen is hiervoor gekozen. In de toekomst gaan we wellicht meer richting een enkele pagina voor reviews, maar ik denk zelf dat we daar wel eerst even een goed onderzoek aan moeten wijden eerst :)
Relatief kort qua tekst, maar alle tabellen en foto's maken het toch weer een review van redelijk formaat. Ik gebruik nu toevallig een Logitech G502 die een scrollwiel heeft die met een druk op de knop als een waar vliegwiel fungeert (lees geen weerstand). Zelfs dan duurt het scrollen relatief lang en is het erg veel en onrustig zo alles bij elkaar.

Enfin, ieder zo zijn mening.

• Andrasman
  • Laatst online: 21-07 10:59
Ja precies, we gaan er in elk geval nog uitgebreid over debatteren de komende tijd :) Bedankt voor je input iig!

Andrasman

Pagina: 1