Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
laaten de nieuwe AMD chipsets voor Ryzen nog PCI (niet PCI-e) toe ? Van wat ik zo lees tot nu toe gaat het alleen maar over verschillende PCIe protocols/snelheden. Alle tot nu toe voorgestelde mobos hebben geen PCI slots meer, denken jullie dat dat eventueel nog zou kunnen komen of is het heelemal technisch onmogelijk met de nieuwe AMD chipsets ?

Voor het geval dat jullie zich afvragen waarom ik PCI nodig heb: heel beknopt, dit is in een pro-audio workstation context, hier zit nog audiogrief van 1500 EU plus in die op PCI draait en die ik graag zou willen meeneemen naar een nieuwe Mobo.

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06:06
Er staan in de pricewatch al wel moederborden vermeld met pci sloten, dus ja, deze worden nog steeds ondersteund door Ryzen.

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Nee Ryzen ondersteund geen PCI meer, Kaby Lake en Skylake hebben het trouwens ook niet meer, PCI slots komen nu via losse PCI controllers.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• VoDkA12
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 11:47
Nou er staan toch twee moederboorden met PCI in de Pricewatch.

pricewatch: Asus PRIME B350-PLUS
pricewatch: Biostar Racing B350GT5

Wel allebei met de B350 chipset, nog geen X370 moederboorden gezien met PCI.

[ Voor 12% gewijzigd door VoDkA12 op 24-02-2017 13:29 ]

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:02
Fabrikanten kunnen een pci controller plaatsen en zo pci sloten realiseren. Er zullen vast wel mobos komen die dit hebben. Maar of het echt gemeengoed zal worden?

Verwijderd

Topicstarter
bedankt al voor de input!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
De Biostar X370GT5 heeft ook 2xPCI.
Pagina: 1