Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game pc 655 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb zelf een game pc samengesteld. Redelijk budget met een goede processor en gpu.
Zou iemand even kunnen kijken of dit past en zijn mening kunnen geven?

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-7600 Boxed€ 240,10€ 240,10
1Asus H110M-K€ 56,-€ 56,-
1MSI Radeon RX 480 Gaming X 4G€ 219,90€ 219,90
1BitFenix Neos Zwart/Zwart€ 34,95€ 34,95
1Corsair Value Select CMV8GX4M1A2133C15€ 49,95€ 49,95
1Corsair CX450M€ 55,-€ 55,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 655,90

thanks!

ps. een ssd heb ik zelf nog liggen

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:22
Waarom heb je geen antwoord gegeven op de standaard vragen? Zo weten wij wat een goed systeem voor je is.

In ieder geval even dit moederbord pakken:
pricewatch: MSI B250 PC Mate

Dan werkt de processor meteen uit de box.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je reactie!

Ik heb een zo goedkoop mogelijke pc geprobeerd te maken met de processors en gpu ik graag wou.
Ik heb er niet heel veel verstand van en de chip van de processor is 1151 en die van het moederbord ook. Dan zou dat toch passen? Dit moederbord hebben ze ook bij de bbg gebruikt

• j00pie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 03-05-2024
Ziet er veelbelovend uit. Ik weet niet precies of die processor op dat moederbord kan.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 23:52:
bedankt voor je reactie!

Ik heb een zo goedkoop mogelijke pc geprobeerd te maken met de processors en gpu ik graag wou.
Ik heb er niet heel veel verstand van en de chip van de processor is 1151 en die van het moederbord ook. Dan zou dat toch passen? Dit moederbord hebben ze ook bij de bbg gebruikt
Je gedachtegang is opzich goed. Fysiek gezien gaat het namelijk inderdaad passen.
Probleem in deze is alleen dat het moederbord gelanceerd is toen deze processor nog niet bestond. Ergo, hoewel het fysiek past kan het moederbord softwarematig niet overweg met de cpu omdat hij deze niet herkend.

Dit probleem is makkelijk op te lossen met een bios update. Enige vervelende is alleen dat je een "werkende" CPU nodig hebt om dit alles in gang te zetten.
Dit "gedoe" kun je voorkomen door een meer recent bordje te nemen zoals b.v. het voorstel van Marcel

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie Switchie!

Ik begrijp het nu. Alleen is dat moederbord van marcel wel bijna 2x zo duur. Misschien kan ik iets met de winkel regelen of ze het voorinstalleren ofzo.

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:22
De goede webwinkels doen dat meestal wel voor je.

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
Wil je alsnog antwoord geven op de vragen? Anders weten wij niet wat je met de pc wil. Ja gamen, maar nieuwe games of oudere games? En wat is je budget?

Once again open up your bag of tricks!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:47
Je kan ook pricewatch: MSI H110M ECO pakken. Scheelt een paar euro.
De bios-update kan je ook zelf doen. Als je dat aandurft: Sharing is caring! Doorgeef Skylake CPU. Of je vraagt het dus aan de leverancier.

[ Voor 7% gewijzigd door Nat-Water op 24-02-2017 08:21 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-11 17:15
Waarom de 7600 en niet de 7500? Dat creëert ruimte om de 8GB versie van de 480 te kiezen.
Koop daarnaast als H110 moederbord de pricewatch: MSI H110M ECO
Een mooiere kast met betere airflow zoals de pricewatch: NZXT S340 Zwart
Daarnaast is het geheugen niet goedkoper. Kies daarvoor pricewatch: Crucial CT8G4DFD8213
Er zijn genoeg andere cases waar je naar kan kijken.

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties!
pricewatch: MSI H110M ECO is inderdaad een goede. Daar ga ik voor

De kast die untflanked voorstelt is weer een dubbel zo duur. Ik wil het zo goedkoop mogelijk houden.
Ik zou de pc het meest voor gamen gebruiken.

De Crucial CT8G4DFD8213 is inderdaad net iets goedkoper.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist met afuture gebeld en als je bij de opmerking van de bestelling zegt dat je het moederbord graag geupdate wil, dan doen ze dat voor je. Top service.

• lactaxative
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-11 00:25
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:25:
Bedankt voor de reacties!
pricewatch: MSI H110M ECO is inderdaad een goede. Daar ga ik voor

De kast die untflanked voorstelt is weer een dubbel zo duur. Ik wil het zo goedkoop mogelijk houden.
Ik zou de pc het meest voor gamen gebruiken.

De Crucial CT8G4DFD8213 is inderdaad net iets goedkoper.
Bijvoorbeeld pricewatch: Thermaltake Versa H15 Closed is ook een grote stap omhoog in kwaliteit (en omlaag in grootte) voor slechts een paar euro meer.

Het voordeel van een degelijke kast is dat je hem waarschijnlijk in de volgende build meeneemt. Hierdoor ben je uiteindelijk goedkoper uit.

Een NZXT S340 zoals hierboven voorgesteld zie ik het nut ook niet van in. De componenten zijn lelijk, de kast vrij duur voor wat je krijgt als je het uiterlijk negeert, en waarom zou je uberhaupt naar elektronica willen kijken?
Pagina: 1