Mijn vraag
... mijn computer is volledig gemonteerd volgens de instructies van het moederbord ed. Als ik hem nu opstart gaan de fans draaien inclusief die van de processor. Echter krijg ik geen beeld en gaan er ook geen lampjes branden in het toetsenbord en muis, ook hoor ik geen piepjes oid. Heeft iemand een idee waar het aan ligt?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
i5 7400 processor
Msi B150 PC Mate moederbord
Corsair 650 Watt voeding
Met en zonder externe gpu
1x 8gb 2133 ddr4 geheugen
Cooler master hyper 103 tower cooler
Sharkoon vg4w kast
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Andere voeding geprobeerd
Met en zonder externe videokaart
Opnieuw monteren mocht allemaal niet werken
Kan ik ervan uitgaan dat het aan het moederbord ligt? Of kan het ook aan de processor liggen? De processor + moederbord zijn allebei bij coolblue aangeschaft als tweedekans product. Eventueel nog andere dingen die ik kan proberen?
... mijn computer is volledig gemonteerd volgens de instructies van het moederbord ed. Als ik hem nu opstart gaan de fans draaien inclusief die van de processor. Echter krijg ik geen beeld en gaan er ook geen lampjes branden in het toetsenbord en muis, ook hoor ik geen piepjes oid. Heeft iemand een idee waar het aan ligt?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
i5 7400 processor
Msi B150 PC Mate moederbord
Corsair 650 Watt voeding
Met en zonder externe gpu
1x 8gb 2133 ddr4 geheugen
Cooler master hyper 103 tower cooler
Sharkoon vg4w kast
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Andere voeding geprobeerd
Met en zonder externe videokaart
Opnieuw monteren mocht allemaal niet werken
Kan ik ervan uitgaan dat het aan het moederbord ligt? Of kan het ook aan de processor liggen? De processor + moederbord zijn allebei bij coolblue aangeschaft als tweedekans product. Eventueel nog andere dingen die ik kan proberen?