Hoi.
Vaillant ecoTEC plus VHR NL 30-34/5-5 HR.
De kraan Caressi ca113il
Ik weet dat het van velen factoren kan afhangen hoe de uiteindelijke waterdruk is bij oa het fonteintje in wc tot aan keukenkraan, regendouche en dus een keuken kraan met 'n voorspoeldouche.
Namelijk de waterdruk is niet best vanuit de voorspoeldouche. De straal is niet echt sterk, de straal buigt vrij snel naar beneden.
Nu vraag ik me af waar het aan kan liggen, ik heb al tips gehoord her en der.
- gemeente waterdruk-toevoer (den haag)
- hoeveel bochten maakt je koud water leiding (voor/na cv
- " " warm water na cv
- uberhaupt ergens beknelling in de leiding
- kraan kan iets kapot zijn misschien, maar wat dan?
- ....
Iemand suggesties?
Retourneren is geen optie, ik heb deze van een veiling site, behoorlijk nieuw ziet/zag het eruit en zou het moeten zijn volgens personeel. Maar nu ik hem aangesloten heb twijfel ik ook aan deze stelling
.
Vaillant ecoTEC plus VHR NL 30-34/5-5 HR.
De kraan Caressi ca113il
Ik weet dat het van velen factoren kan afhangen hoe de uiteindelijke waterdruk is bij oa het fonteintje in wc tot aan keukenkraan, regendouche en dus een keuken kraan met 'n voorspoeldouche.
Namelijk de waterdruk is niet best vanuit de voorspoeldouche. De straal is niet echt sterk, de straal buigt vrij snel naar beneden.
Nu vraag ik me af waar het aan kan liggen, ik heb al tips gehoord her en der.
- gemeente waterdruk-toevoer (den haag)
- hoeveel bochten maakt je koud water leiding (voor/na cv
- " " warm water na cv
- uberhaupt ergens beknelling in de leiding
- kraan kan iets kapot zijn misschien, maar wat dan?
- ....
Iemand suggesties?
Retourneren is geen optie, ik heb deze van een veiling site, behoorlijk nieuw ziet/zag het eruit en zou het moeten zijn volgens personeel. Maar nu ik hem aangesloten heb twijfel ik ook aan deze stelling
[ Voor 54% gewijzigd door roycerolls op 23-02-2017 22:33 ]