Toon posts:

Sony stand-alone DVD speler (once again...)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan de DVP-S335 van Sony aan te schaffen. Nu weet ik dat je daarmee volgens het boekje geen CDR en CDRW kan afspelen. Her en der (ook onder de zoekfunctie hier) lees ik dat het op bepaalde manieren toch mogelijk is (CDR/W merk X, single speed branden, e.d.). Echter, de één spreekt de ander tegen. Wie heeft thuis zo'n ding (of 5xx of 7xx serie) staan en heeft het daadwerkelijk voor elkaar gekregen?

(Oh ja, geen lame opmerkingen over Sony of dan moet je maar een ander merk kopen, want dat soort dingen kan ik zelf ook verzinnen...)

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:15

Nicap

Tsssk....

Ik heb een 735D DVD speler en heb ooit eens gelezen dat Princo CDR's het doen. Ik heb dat geprobeerd en deze doen het idd. Verder ben ik geen CDR's tegengekomen die het ook deden.

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Misschien een nieuwer modelletje? BV de sony DVP-NS400D? :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.audioreview.com/images/products/product_73007.jpg

Deze is met Dolby 5.1 en Digital decoders(maar géén DTS), er is ook nog een DVP-NS300, en die heeft ze niet aan boord. De 400 gaat meestal voor Fl. 999,- over de toonbank, de 300 weet ik zo niet uit m'n hoofd. :P

Én ze spelen alle CDR's en RW's af!
Description: Sony Precision Drive 2 Dynamic Tilt
Compensation SmoothScan and SmoothSlow modes make for clean clear chapter searches
10-bit Video DAC with 26MHz processing
Component & composite video output
Dolby Digital processing with 5.1 channel output plus coaxial/optical digital output TV
Virtual Surround System
96kHz/24-bit linear PCM decoding
Plays CDR/RW discs
Digital Cinema Sound DSP System
Custom Parental Control
Ten second Instant Replay

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 20:02 schreef TeleManiac het volgende:
Misschien een nieuwer modelletje? BV de sony DVP-NS400D? ...er is ook nog een DVP-NS300.

[..]
Volgens mij speelt alleen de 400 CDR's en CDRW's af. De 300 kan dat i.i.g. niet.

Decoder in DVD-speler is voor mij niet belangrijk, die moet optisch via de versterker gaan. Daarnaast, dee 335 gaat nu voor f650,- over de toonbank. Scheelt er toch weer dik 300 :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 19:50 schreef Nicap het volgende:
Ik heb een 735D DVD speler en heb ooit eens gelezen dat Princo CDR's het doen. Ik heb dat geprobeerd en deze doen het idd. Verder ben ik geen CDR's tegengekomen die het ook deden.
Nicap, bedankt voor de tip. Ik had er al eerder iets over gehoord, maar dat was ook weer van horen zeggen...

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Ik heb de 725, en cd-rw's doet ie wel, maar cd-r's niet... :( Was het maar andersom. |:( (logica zou dat ook beamen trouwens, aangezien een cd-r veel makkelijker te lezen is door een laser dan een cd-rw)

.... Ik weet het ook niet

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
heb de DVP-S736, erg strak apparaat, maarja, die CD-W die trekt ie inderdaad niet. Is toch wel een groot nadeel vind ik, vooral omdat je geen zelfgebrande VCD's kan spelen. Zal het vandeweek eens met een CD-RW proberen....

Voor de rest: top-apparaat! Mooi geluid en erg strak beeld!

MZL Spyro

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 20:02 schreef TeleManiac het volgende:
Misschien een nieuwer modelletje? BV de sony DVP-NS400D? :9~

[afbeelding]

Deze is met Dolby 5.1 en Digital decoders(maar géén DTS), er is ook nog een DVP-NS300, en die heeft ze niet aan boord. De 400 gaat meestal voor Fl. 999,- over de toonbank, de 300 weet ik zo niet uit m'n hoofd. :P

[..]
Heb zelf de 400 voor 995 incl verw. bijdr. gekocht bij steenweg/duiker in Zeist . Zeer tevreden leest idd tot nu toe alle cd-r/rw`s en een hoop instel mogelijkheden.

De 300 kost geloof ik overal zo`n beetje 750,- .

Verwijderd

Topicstarter
Voor prijzen door heel Nederland kan je hier een mooi vergelijk krijgen:http://www.kieskeurig.nl

Huidig goedkoopst:
DVP-NS400 f874,- @diga4u
DVP-NS300 f678,- @diga4u

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Heb die s335 zelf ook, alles geprobeert -> NOPPUS!!! :(:(:(:(

wel een relekst spelertje trouwens

Kun je beter een andere halen (regio vrij/mp3 -> Cyberhome)

mzzl

/typo/

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Pagina: 1