Beste mede tweakers,
Graag wil ik om jullie hulp vragen alvorens ik een nieuwe desktop pc bestel. Ik gebruik hem vooral om te gamen en tevens zakelijk gebruik.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga de PC gebruiken voor games zoals GTAV, BF1 etc. Daarnaast zal de pc intensief zakelijk gebruikt worden videobewerking en photoshop etc. Daarnaast zal er ook op worden gestreamd, films kijken etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een maximum prijs, maar ergens rond de EUR 1.800,-/1900,- zou fijn zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 4K monitor namelijk de acer predator x34a en een geluidsinstallatie (denon ceol n9 incl een setje b&w CM1) .
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve een monitor en speakers.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou graag een intel processor willen hebben en een Nvidia GPU in verband met de monitor en g-sync.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als het systeem een aantal jaren mee kan en niet al teveel geluid maakt. Daarnaast Wifi op het moederboard ivm geen netwerkaansluiting dichtbij.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Het is inmiddels 10 jaar geleden dat ik een pc in elkaar heb gezet. Het zou erg fijn zijn als jullie mee willen denken en advies zouden kunnen geven betreffende mijn gekozen componenten.
Graag wil ik om jullie hulp vragen alvorens ik een nieuwe desktop pc bestel. Ik gebruik hem vooral om te gamen en tevens zakelijk gebruik.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga de PC gebruiken voor games zoals GTAV, BF1 etc. Daarnaast zal de pc intensief zakelijk gebruikt worden videobewerking en photoshop etc. Daarnaast zal er ook op worden gestreamd, films kijken etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een maximum prijs, maar ergens rond de EUR 1.800,-/1900,- zou fijn zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 4K monitor namelijk de acer predator x34a en een geluidsinstallatie (denon ceol n9 incl een setje b&w CM1) .
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve een monitor en speakers.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou graag een intel processor willen hebben en een Nvidia GPU in verband met de monitor en g-sync.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als het systeem een aantal jaren mee kan en niet al teveel geluid maakt. Daarnaast Wifi op het moederboard ivm geen netwerkaansluiting dichtbij.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Het is inmiddels 10 jaar geleden dat ik een pc in elkaar heb gezet. Het zou erg fijn zijn als jullie mee willen denken en advies zouden kunnen geven betreffende mijn gekozen componenten.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 371,24 | € 371,24 |
1 | MSI E3 KRAIT GAMING V5 | € 137,60 | € 137,60 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1080 Xtreme Gaming 8GB | € 799,- | € 799,- |
1 | WD Red WD20EFRX, 2TB | € 91,95 | € 91,95 |
1 | NZXT S340 Wit | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 18,95 | € 18,95 |
1 | Cooler Master Masterkeys Pro M White (Cherry Brown) Qwerty US | € 82,50 | € 82,50 |
1 | Cooler Master MasterMouse Pro L | € 50,95 | € 50,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 119,- | € 119,- |
1 | Corsair CX450M | € 55,- | € 55,- |
1 | WD Blue SSD 2,5" 250GB | € 86,95 | € 86,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.879,09 |