Onterechte negatieve feedback

Pagina: 1
Acties:
  • 365 views

Vraag

• PredCaliber2
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07-09 18:12
Beste.

Dit is alweer een tijdje geleden, maar deze (onterechte) negatieve feedback is mij een doorn in het oog. Ik wil graag dit probleem eens opgelost hebben want deze onterechte negatieve beoordeling slaat echt nergens op namelijk .

Ik had destijds (2 juni 2015) op 1 van de advertenties van AlardRM gereageerd met de vraag of zijn telefoon nog te koop was. na een paar dagen nog steeds geen antwoord gehad, dus ik liet dat wel weten in de feedback dat deze user helemaal niet reageert, (De advertentie stond ook helemaal niet op gereserveerd o.i.d, dus de telefoon was gewoon nog te koop)

Toen heeft hij mij ineens een jaar later, (15 april 2016!) als wraak zonder reden, ook ineens een negatieve review gegeven omdat ik toevallig een advertentie open had staan waarop beoordeeld kon worden.
Wij hebben nooit contact gehad! Dit is gewoon pure laster! Ik zou graag van deze persoon dan zijn zogenaamde vraag of reactie zien die hij mij gestuurd heeft.?

Het gaat dan over deze advertentie waarop hij een negatieve reactie heeft geplaatst:
https://tweakers.net/aanbod/rating/313729/

Zou deze laster beoordeling svp weggehaald kunnen worden? Zo te zien heeft deze user verder ook nooit iets gedaan op Tweakers dan mij een negatieve review gegeven. hij heeft 4 advertenties geplaatst, en geen enkele positieve beoordeling gekregen. RaRa..

Als er aanvullende info nodig is hoor ik dat graag. :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:22

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Jij vind het "pure laster" dat iemand jou beoordeeld op een advertentie waarover nooit contact is geweest, terwijl jij een beoordeling achterlaat terwijl er geen transactie is geweest? Strikt gezien ben je zelf als eerste in de fout gegaan.
Ik heb beide reviews bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.