Ssd booten via thunderbolt 1

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

Vraag

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 10:06
Weet iemand of heeft ervaring met thunderbolt 1 ?
Ik wil namelijk een ssd via thunderbolt os vanaf booten.
Wie kan mij op weg helpen met dit probleem ik zoek namelijk tijdje naar een oplossing ?

Bedankt
Sebastian

Alle reacties

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals meerdere malen is aangegeven; hier op GoT verwachten we enige mate van eigen inzet. Als je bijvoorbeeld zoekt naar mac boot thunderbolt vind je heel veel websites met ervaringen en oplossingen. Aangezien dit hier ontbreekt gaat dit topic op slot.

Je mag een nieuw topic openen, maar vermeldt dan eerst duidelijk wat het probleem is, waar je tegenaan loopt, welke foutmeldingen je krijgt, waar je naar gezocht hebt (zoektermen), wat je gevonden hebt, wat je geprobeerd hebt, wat het resultaat was en waarom het niet voldeed. Op die manier kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met oplossingen die je al lang en breed hebt geprobeerd. Daarnaast laat dit ook zien dat je zelf ook moeite wilt doen om het probleem op te lossen.

Zie ook Het algemeen beleid en met name Het algemeen beleid #quickstart

[ Voor 7% gewijzigd door Daedalus op 23-02-2017 17:15 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.