Verwijderd

Topicstarter
ik heb pas deze toestel aangeschaft..

Ik heb eerst lopen twijfelen om een nokia te kopen, mara ben tenslotte voor de samsung gegaan!

weet iemand hier toevallig waar ik aan assecoires moet komen (ipv van samsung site zelf)

Kemo

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 16:04 schreef Kemo het volgende:
Ik heb eerst lopen twijfelen om een nokia te kopen, mara ben tenslotte voor de samsung gegaan!
had je toch beter een nokia kunnen kopen, accessoires genoeg d'r voor ;)
maar ik kan je helaas niet helpen :'(

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

Platel

Trogdor the Burninator!

De dealer kan deze gewoon voor je bestellen. Maar meestal willen ze dat niet omdat ze ze niet per stuk kunnen bestellen, maar er meer moeten kopen.

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05-2025
zijn er niet heb hem zelf ook de wap versie 110 geloof ik je kan een autolader krijgen en that's it was laatst in groningen in een winkel speciaal voor covers frontjes en al die rotzooi je braakt je nek over de nokia dingen maar voor de a100/110 helemaal niks (is naar mijn weten ook de enige maar heeft wel een design award gewonnen dus het was niet nodog zeker)
spuitbus en een boterhamzakje kun je ook gebruiken

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 10:27 schreef wizzard het volgende:
zijn er niet heb hem zelf ook de wap versie 110 geloof ik je kan een autolader krijgen en that's it was laatst in groningen in een winkel speciaal voor covers frontjes en al die rotzooi je braakt je nek over de nokia dingen maar voor de a100/110 helemaal niks (is naar mijn weten ook de enige maar heeft wel een design award gewonnen dus het was niet nodog zeker)
spuitbus en een boterhamzakje kun je ook gebruiken
Spuitbus en boterhamzakje?? leg uit..

Ik wil graag een hoesje, een kleiner antenne, zulke accesoires..

Zijn er nog meer mensen met een samsung?

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05-2025
was grapje spuitbus om je telefoon een ander kleurtje te geven en een boterhamzokje als hoesje :) maar even normaal er is echt weinig voor te krijgen anders ff kijken bij samsung.nl/com/org

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen die naar hong kong vertrekken dit jaar... Misschien dat daar goedkoop aan assecoires te komen zijn..

thanks in advance..

Kemo
Pagina: 1