[bug] [Abo] Geen mogelijkheid om adresgegevens toe te voegen

Pagina: 1
Acties:

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:30

Knutselsmurf

LED's make things better

Topicstarter
Bij instellingen->Abonnement staat bij mij onder het kopje 'Persoonlijke gegevens' bij Naam en adres Niet opgegeven.

Een mogelijkheid om deze alsnog toe te voegen ontbreekt .

- This line is intentionally left blank -

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-11 10:26

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Je ziet geen linkje "gegevens wijzigen" ?

Die staat er namelijk bij mij wel en gaat naar: https://tweakers.net/instellingen/abonnement/adres/invoice/

Misschien moet je een keer een bestelling doen in het nieuwe abbo systeem, want daar geef je die gegevens namelijk voor eerst op.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Je moet inderdaad eerst via het nieuwe abosysteem een bestelling doen. Er is volgens mij ook geen reden om nu een adres op te geven?

Intentionally left blank

• Knutselsmurf

Knutselsmurf

LED's make things better

Topicstarter
_David_ schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:33:
Je ziet geen linkje "gegevens wijzigen" ?

Die staat er namelijk bij mij wel en gaat naar: https://tweakers.net/instellingen/abonnement/adres/invoice/

Misschien moet je een keer een bestelling doen in het nieuwe abbo systeem, want daar geef je die gegevens namelijk voor eerst op.
Die knop zie ik niet staan. Wel een knop om mijn abonnement te verlengen, maar niets om mijn gegevens te wijzigen.
crisp schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 18:01:
Je moet inderdaad eerst via het nieuwe abosysteem een bestelling doen. Er is volgens mij ook geen reden om nu een adres op te geven?
Als ik geen adres op kan geven, weet @zeef niet waar het welkomstkado afgeleverd kan worden :)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Knutselsmurf schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:43:
[...]

Als ik geen adres op kan geven, weet @zeef niet waar het welkomstkado afgeleverd kan worden :)
Had je bij je bestelling dan geen adres opgegeven?

Intentionally left blank

• Knutselsmurf

Knutselsmurf

LED's make things better

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:47:
[...]

Had je bij je bestelling dan geen adres opgegeven?
Dat had ik niet direct gedaan. Ik dacht 'Doe ik later nog wel even', maar dat kan dus niet :)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Knutselsmurf schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:49:
[...]

Dat had ik niet direct gedaan. Ik dacht 'Doe ik later nog wel even', maar dat kan dus niet :)
Dat was dan zeker in het oude systeem? In het nieuwe systeem is het namelijk verplicht gemaakt vziw. Met andere woorden: je bent dan een randgeval, en ik acht de kans niet groot dat we daarvoor een feature gaan maken die voor alle nieuwe abonnees overbodig is :P

Je kan iig via mail je adres naar @zeef sturen zodat hij je welkomstcadeau kan opsturen ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1