Vraag

Anoniem: 889247

Topicstarter
goedemiddag mede tweakers,

Mijn iphone 6 is helaas gecrasht om een onduidelijke reden. Hij werd plots superheet en het beeld ging niet meer aan. Ik heb hem al geprobeerd te verbinden met itunes via de pc maar de telefoon wordt jammerlijk genoeg niet herkend.

Om deze reden heb ik een nieuwe batterij en een dock connector aangeschaft maar het mocht helaas niet baten. Vervolgens heb ik als wanhoopspoging een nieuw beeldscherm erop gezet, maar helaas zonder succes.

Persoonlijk denk ik dat het moederbord is gecrasht of dat de processor is doorgebrand. Jammerlijk genoeg valt hier niet zoveel aan te doen.

Mijn vraag is nu; kan ik de telefoon nog doorverkopen en zoja op wat voor waarde wordt de telefoon momenteel geschat?

Hij ziet er nog prima uit met alleen op de achterkant wat gebruikers sporen..

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet,
Sander

Alle reacties

Zet hem als veiling? Gezien intussen mogelijk alle belangrijke onderdelen niet goed meer zijn en/of niet origineel meer zijn, mede door DIY-reparaties, denk ik niet dat het nog heel veel oplevert...

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Anoniem: 889247

Topicstarter
Bedankt voor uw reactie. heb hem momenteel als veiling te koop aan geboden !

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Taxaties doen we niet op GoT, aangezien je dit soort dingen vaak prima zelf kunt uitvinden :) Kijk 'ns rond op V&A, Marktplaats e.d. om te zien wat men normaalgesproken vraagt voor een iPhone in dergelijke staat. Een veiling is daarbij uiteraard ook een goede optie. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.