Beveiligingscamera binnenshuis

Pagina: 1
Acties:

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 19:34
Hallo iedereen,

Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een beveiligingscamera voor binnenshuis die op basis van bewegingsdetectie beelden kan opnemen. Nachtzicht is noodzakelijk. Het probleem is echter dat ik geen (constante) WiFi verbinding heb. De camera moet dus op een microSD kaart kunnen opnemen zonder verbinding te hebben met WiFi.

Wat is je budget?
Ik heb de camera slechts een paar weken nodig, dus zo goedkoop mogelijk. De kwaliteit hoeft dan ook niet al te best te zijn, zolang het maar werkt.

Wat heb je zelf al gevonden?
De pricewatch: Foscam C1-B lijkt hier de logische keuze. De vraag is echter of deze camera ook zonder WiFi verbinding gewoon op de microSD kaart kan opnemen, want het is noodzakelijk dat dit kan.

Alternatieven zijn uiteraard ook welkom..

Alvast bedankt voor jullie hulp!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Een willekeurige dashcam? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

JoepD schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:41:
Wat heb je zelf al gevonden?
De pricewatch: Foscam C1-B lijkt hier de logische keuze. De vraag is echter of deze camera ook zonder WiFi verbinding gewoon op de microSD kaart kan opnemen, want het is noodzakelijk dat dit kan.
Natuurlijk kan dat. Waarvoor zou het micro SD slot er anders opzitten?

Sowieso staat het Wi-Fi stukje los van opslag. Ja, je kan dmv van een Wi-Fi verbinding beelden wegschrijven over ftp maar gezien de doelgroep is dit niet de oorspronkelijke insteek. Wi-Fi verhaaltje is in essentie voornamelijk om beelden van buitenaf te kunnen bekijken op b.v. je smartphone.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren