Mijn vraag
Ik heb een caliber rdd 710bt autoradio met carkit ondersteuning (bleutooth).
Nu is het probleem dat mijn vrouw en ik beide gebruik maken van de auto en dus iedere keer handmatig moeten verbinden omdat hij 1 telefoon tegelijk aan kan.
Ik zoek nu een carkit (van parrot of een ander merk) die 2 telefoons ondersteund.
Het liefste niet te duur (ik blijf een Nederlander).
Hij hoeft niet persé op mijn radio te kunnen (als dat wel kan is het alleen maar meegenomen).
De vraag is dan ook gelijk hoe het systeem omgaat met 2 telefoons.
Ik zie het zo voor me:
- Als telefoon 1 er is verbind hij met telefoon 1.
- Als telefoon 2 er is verbind hij met telefoon 2.
Maar wat gebeurt er als beide telefoons er zijn (we gaan immers ook wel eens samen weg)?
En wat gebeurt er als telefoon 1 "in gesprek" is en telefoon 2 krijgt een oproep?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Veel gezocht op dit forum en op google, ik vind alleen geen topics met dezelfde vraag
Wel lijkt deze het te kunnen maar ik weet dat niet zeker: https://www.parrot.com/nl...nikit-neo-2-hd#technicals
Ik heb een caliber rdd 710bt autoradio met carkit ondersteuning (bleutooth).
Nu is het probleem dat mijn vrouw en ik beide gebruik maken van de auto en dus iedere keer handmatig moeten verbinden omdat hij 1 telefoon tegelijk aan kan.
Ik zoek nu een carkit (van parrot of een ander merk) die 2 telefoons ondersteund.
Het liefste niet te duur (ik blijf een Nederlander).
Hij hoeft niet persé op mijn radio te kunnen (als dat wel kan is het alleen maar meegenomen).
De vraag is dan ook gelijk hoe het systeem omgaat met 2 telefoons.
Ik zie het zo voor me:
- Als telefoon 1 er is verbind hij met telefoon 1.
- Als telefoon 2 er is verbind hij met telefoon 2.
Maar wat gebeurt er als beide telefoons er zijn (we gaan immers ook wel eens samen weg)?
En wat gebeurt er als telefoon 1 "in gesprek" is en telefoon 2 krijgt een oproep?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Veel gezocht op dit forum en op google, ik vind alleen geen topics met dezelfde vraag
Wel lijkt deze het te kunnen maar ik weet dat niet zeker: https://www.parrot.com/nl...nikit-neo-2-hd#technicals
[ Voor 6% gewijzigd door knorde op 23-02-2017 11:47 ]
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl