Ik heb nu vanaf dattie zo'n beetje uit was in NL de Xircom REX (check www.rex.net). Hij bevalt erg goed, het is echter geen winCE/Palm; beperkt aantal functies waaronder contacts,agenda,memo's,todolist,wereldklok. Grote voordeel vindt ik het feit dat ik het ding in m'n broekzak kan steken en dat de baterijen toch zo'n half jaar meegaan. En het touchscreen werkt ook prima. Een nadeel: Xircom heeft nog steeds geen extra prog's of een SDK uitgebracht. Heeft iemand hiero ook zo'n ding en welke ervaringen heeft hij/zij?
Gaat die batterij echt zo lang mee? Ik zat er over te denken om 'm te kopen, maar ik vond het feit dat ie op knoopcelletjes werkt toch wel een beperking. Maar dat dat ding zo superdun is, is wel een sterk pluspunt als je niet de volledige functionaliteit van Palm/CE nodig hebt
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Niet dat ik hem erom gekocht heb
, maar het is een echte gadget. Als je dat ding uit je zak haalt, wil iedereen hem aaien!
De batterij gaat echt zo lang mee, ik heb em van de week voor het eerst vervangen. En de sync met outlook werkt ook perfect. Er zijn wel een paar 'flaws', bijv. mbt. meerdaagse events, als je ff zoekt op internet vindt je wel een paar goede rex-pagina's, waar ook de nadelen worden besproken. Maar echt storende dingen ben ik nog niet tegengekomen.
En ik heb van een of andere site mijnveger opgehaald en op de Rex gezet, dus er zit mischien toch toekomst in de ontwikkeling van andere software
De batterij gaat echt zo lang mee, ik heb em van de week voor het eerst vervangen. En de sync met outlook werkt ook perfect. Er zijn wel een paar 'flaws', bijv. mbt. meerdaagse events, als je ff zoekt op internet vindt je wel een paar goede rex-pagina's, waar ook de nadelen worden besproken. Maar echt storende dingen ben ik nog niet tegengekomen.
En ik heb van een of andere site mijnveger opgehaald en op de Rex gezet, dus er zit mischien toch toekomst in de ontwikkeling van andere software
Ik heb het ding nu een paar weken en ben erg tevreden. Er zijn echter ook wat mindere kanten, maar die heb ik uitvoerig belicht in een eerdere thread (search!).
De eerste set batterijen was bij mij erg snel leeg, tweede weet ik nog niet :-)
De eerste set batterijen was bij mij erg snel leeg, tweede weet ik nog niet :-)
Zoef