• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 10-11 11:43
Beste Tweakers,

Al een tijdje volg ik de Android-topics hier op het forum, ik heb namelijk interesse om een Chinese telefoon te bestellen.

Ik zie echter door het bos de bomen niet meer... Ik ben wel ongeveer zeker dat ik een XIAOMI wil bestellen, maar daar stopt het. Er zijn zoveel modellen en als je door de topics begint te bladeren begin je alleen maar meer te twijfelen.

Ik hecht veel aandacht aan bouwkwaliteit en de interne opslag moet minstens 32GB zijn.
Gamen doe ik er niet op, maar multitasking moet zeer vlot gaan.

Ik heb een budget van 200-220 euro te besteden.
Ik zou hem bestellen via Geekbuying, omdat zij vanuit Spanje kunnen leveren.

Welke telefoon zouden jullie mij aanraden en waarom?
Jullie advies wordt zeer geapprecieerd :)

Met dank,
Dreifarben.

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

• phpn3rd
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Wellicht heb je 't al gezien, maar kanem0chi plaatst een hoop reviews van Xiaomi telefoons. Als ik zo je budget zie lijkt de Xiaomi Redmi 4 Pro/Prime me een aardige telefoon om te bestellen.

Wellicht ook handig om naar andere shops te kijken: Banggood, Ibuygou, Honorbuy en Gearbest bieden volgens mij allemaal verzendingen vanuit EU warehouses aan. De voorraad die ze daar hebben laat soms wel te wensen over.

• Tricolores
Bedankt, dat is inderdaad handig :)

Is het nog slim om nu een 3S - internnational edition te kopen, of is deze gedateerd?

Ik spreek concreet over dit model: http://www.honorbuy.com/9...32gb-smartphone-gray.html

De international edition op zich lijkt me zeer interessant, maar blijkbaar zijn er niet zoveel varianten bij XIAOMI?

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-11 15:48
Dreifarben schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:23:
Beste Tweakers,

Al een tijdje volg ik de Android-topics hier op het forum, ik heb namelijk interesse om een Chinese telefoon te bestellen.

Ik zie echter door het bos de bomen niet meer... Ik ben wel ongeveer zeker dat ik een XIAOMI wil bestellen, maar daar stopt het. Er zijn zoveel modellen en als je door de topics begint te bladeren begin je alleen maar meer te twijfelen.

Ik hecht veel aandacht aan bouwkwaliteit en de interne opslag moet minstens 32GB zijn.
Gamen doe ik er niet op, maar multitasking moet zeer vlot gaan.

Ik heb een budget van 200-220 euro te besteden.
Ik zou hem bestellen via Geekbuying, omdat zij vanuit Spanje kunnen leveren.

Welke telefoon zouden jullie mij aanraden en waarom?
Jullie advies wordt zeer geapprecieerd :)

Met dank,
Dreifarben.
Ik zit zelf in dezelfde situatie. Neig nu naar de Redmi Note 4, deze is maar iets duurder dan een gewone Redmi 4. Er is nu ook een Redmi Note 4X met Snapdragon processor, maar deze is qua bouwkwaliteit volgens mij wel minder dan de Redmi Note 4 met Mediatek processor (deze is volledig van metaal, terwijl de 4X plastic kapjes heeft). Iemand een tip waar ik de Redmi Note 4 het beste kan bestellen en met welke ROM?

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• Tricolores
Het is de Xiaomi Redmi Note 3 geworden, de pro en international uitvoering.
Voorlopig zeer tevreden over!

Pagina: 1