Mijn zoon speelt nu spellen op zijn PS4 en zou graag een pc willen om op te gamen ipv PS4 , budget is ongeveer 600 euro , is dat wel haalbaar om spellen fatsoenlijk op te spelen ? (beter dan de PS4 zou wel leuk zijn) het idee is om de pc aan te sluiten op zijn full hd tv/monitor dus een 4k beest is niet nodig , ik ben echt al tijden uit het bouwen van pc's en ben echt niet meer op de hoogte
Ik weet dus werkelijk niet waar ik beginnen moet en wat ik nodig zal hebben voor een goed werkend systeem , ik zie wel de BBG reviews: Desktop Best Buy Guide - Januari 2017 is dat goed genoeg of MOET ik echt (kunnen we beter) voor bv een i5 gaan ?
de vraag is dus echt niet een simpel , bouw een pc voor mij maar echt raad van jullie
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
schoolwerk en media zoals youtube netflix etc etc en vooral gamen denk aan GTA V , Overwatch , Minecraft , Call of Duty etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
we gaan voor nu uit van ongeveer 600 euro maar als dat niet haalbaar is dan moeten we even verder kijken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alleen een tv die ook als monitor moet dienen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles om de doelen te halen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee eigenlijk niet
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
liefst niet te veel fan noise
Ga je overklokken?
gebeurt dat nog steeds ?
Wat verwacht je van ons?
Advies
Ik weet dus werkelijk niet waar ik beginnen moet en wat ik nodig zal hebben voor een goed werkend systeem , ik zie wel de BBG reviews: Desktop Best Buy Guide - Januari 2017 is dat goed genoeg of MOET ik echt (kunnen we beter) voor bv een i5 gaan ?
de vraag is dus echt niet een simpel , bouw een pc voor mij maar echt raad van jullie
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
schoolwerk en media zoals youtube netflix etc etc en vooral gamen denk aan GTA V , Overwatch , Minecraft , Call of Duty etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
we gaan voor nu uit van ongeveer 600 euro maar als dat niet haalbaar is dan moeten we even verder kijken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alleen een tv die ook als monitor moet dienen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles om de doelen te halen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee eigenlijk niet
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
liefst niet te veel fan noise
Ga je overklokken?
gebeurt dat nog steeds ?
Wat verwacht je van ons?
Advies
[ Voor 15% gewijzigd door Cardwizard op 22-02-2017 22:28 ]