Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-11 18:54
Bestaat er gratis software die met telefoons compitabel zijn om data met een netwerk te kunnen synchroniseren? Je moet dus bestanden vanaf je telefoon kunnen openen die op dat netwerk zijn opgeslagen. Ook moet je de bestanden kunnen aanpassen en kunnen opslaan en moet de nieuwste versie opgeslagen zijn op het netwerk.

Het netwerk betreft een Windows 2012 R2 server en moet kunnen communiceren met Windows 10 Pro systemen.

Het gaat om de volgende drie telefoons:
-Samsung galaxy S7
-iPhone 6
-HTC One M9

Alle reacties

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:57

EnnaN

Toys in the attic

google drive?

sig

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Ik gok dat je het hebt over een SMB share?? Want anders is het antwoord van EnnaN echt het makkelijkst.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Jeanke117
Herby schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:40:
Ik gok dat je het hebt over een SMB share?? Want anders is het antwoord van EnnaN echt het makkelijkst.
Ik had gehoord dat er ook software is van de telefoonfabrikanten zelf? Alleen ik zie alleen betaalde software?

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Jeanke117 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:44:
[...]

Ik had gehoord dat er ook software is van de telefoonfabrikanten zelf? Alleen ik zie alleen betaalde software?
Probeer eens antwoord te geven op de vraag ;) want ik vraag wat voor situatie we het over hebben. Staan de bestanden op de Windows server? Wat heb jij voor ogen en wie serveert en wie synced?? Daarom begon ik met gokken.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Jeanke117
Herby schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:54:
[...]

Probeer eens antwoord te geven op de vraag ;) want ik vraag wat voor situatie we het over hebben. Staan de bestanden op de Windows server? Wat heb jij voor ogen en wie serveert en wie synced?? Daarom begon ik met gokken.
Ohh sorry mijn fout 8)7

Het is als volgt:
De bestanden staan op de Windows 2012 server en zijn met shares gekoppeld aan de systemen. Nu moet ik dus op afstand in die bestanden komen met mijn telefoon(een van de drie hierboven waar software voor is). Die bestanden moet ik kunnen bekijken maar ook kunnen aanpassen. Als ik die eenmaal aangepast heb, dan moet ik die kunnen opslaan en dan moet het bestand op het netwerk ook die versie hebben zoals ik hem heb opgeslagen.

Hopelijk kun je hier iets mee?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Jeanke117 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:44:
Geef even aan welke programma's je zelf al hebt gevonden. Op die manier komen we niet met dezelfde oplossingen aandragen (die dus toch niet voldoen).

Verder neem ik aan dat die server bij jou thuis staat?

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 23-02-2017 09:42 ]

• jwtje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-11 13:16
Goodreader voor iOS kan SMB shares benaderen

• Jeanke117
rens-br schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:42:
[...]

Geef even aan welke programma's je zelf al hebt gevonden. Op die manier komen we niet met dezelfde oplossingen aandragen (die dus toch niet voldoen).

Verder neem ik aan dat die server bij jou thuis staat?
Ja deze staat bij mij thuis. Maar ik ga het gewoon doen via google drive.

Ik zet de bestanden die ik nodig heb in Drive en dan met SMB share ga ik ze synchroniseren met de computer dan.

Bedankt voor het reageren.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Jeanke117 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:31:
Ik zet de bestanden die ik nodig heb in Drive en dan met SMB share ga ik ze synchroniseren met de computer dan.
Je kan de shares ook delen via het internet, dan zijn ze ook te benaderen van buiten je netwerk. Dit moet je echter wel goed beveiligen. Een andere optie is dat je een VPN netwerk opzet en op die manier verbinding maakt met je intranet.

Daarna kan je de shares bekijken met bijvoorbeeld ES File Explorer, Solid Explorer of een andere bestandmanager.

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Microsoft Remote Desktop:
https://www.microsoft.com...mote-desktop/9wzdncrfj3ps
Gratis app, werkt met Windows Server.
Werkt op Windows 10 mobile en PC (en HoloLens).

[ Voor 36% gewijzigd door Fireshade op 23-02-2017 11:42 ]

Pagina: 1