Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
als zelfstandig wil ik snel en flexibel kunnen werken. Ik moet bij klanten een presentatie kunnen geven, maar ik moet ook de boekhouding doen. Ga ik zware applicaties draaien? Nee, meer dan Office en her en der een incidenteel foto / filmpje bewerken zal het niet worden. Ik wil makkelijk ons CRM systeem PerfectView kunnen benaderen,
Op de een of andere rare manier blijft Windows mij trekken voor de telefoon. Daarom twijfel ik ook over een HP Elite X3. Ik heb ondertussen al in de gaten dat dit niet zaligmakend is en geen complete vervanger voor de PC.
Grootte van de laptop 13 / 14 inch
Wat is je budget?
Ik wil maximaal € 2.200 euro uitgeven. Dan wil ik hebben:
Een telefoon (Elite X3 of wachten op de S8 ivm makkelijker aan de apps komen)
Een laptop / Lapdock van HP?
Een docking station (Zit bij de Elite X3, maar enkel voor de Elite X3)
2 beeldschermen.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, maar hij zal gewoon in mijn leren werktas zitten. Gewicht is niet zo belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
HP heeft mijn voorkeur, vind ik stijlvol uitzien.
Wat ga je met je laptop doen?
als zelfstandig wil ik snel en flexibel kunnen werken. Ik moet bij klanten een presentatie kunnen geven, maar ik moet ook de boekhouding doen. Ga ik zware applicaties draaien? Nee, meer dan Office en her en der een incidenteel foto / filmpje bewerken zal het niet worden. Ik wil makkelijk ons CRM systeem PerfectView kunnen benaderen,
Op de een of andere rare manier blijft Windows mij trekken voor de telefoon. Daarom twijfel ik ook over een HP Elite X3. Ik heb ondertussen al in de gaten dat dit niet zaligmakend is en geen complete vervanger voor de PC.
Grootte van de laptop 13 / 14 inch
Wat is je budget?
Ik wil maximaal € 2.200 euro uitgeven. Dan wil ik hebben:
Een telefoon (Elite X3 of wachten op de S8 ivm makkelijker aan de apps komen)
Een laptop / Lapdock van HP?
Een docking station (Zit bij de Elite X3, maar enkel voor de Elite X3)
2 beeldschermen.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, maar hij zal gewoon in mijn leren werktas zitten. Gewicht is niet zo belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
HP heeft mijn voorkeur, vind ik stijlvol uitzien.