Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een nieuwe VW Touran. Direct de eerste dag geconnecteed met mijn Wiko Fever en alles werkte perfect.
Maar sinds een dikke week connecteert die wel maar wil hij het geluid van de telefoon (om te bellen) niet overnemen en moet ik altijd eerst mijn Fever herstarten.
Wat uiteraard vrij vervelend is. Het vinkje "Telefoonaudio" staat uit bij de instellingen en ik kan het niet aanvinken.

Ik heb al geprobeerd om op beide toestellen de connectie te verwijderen en opnieuw in te stellen en ook beide van naam te veranderen.
Maar ik blijf met hetzelfde probleem zitten. Het lijkt alsof het fout loopt van zodra ik mijn bluetooth op mijn Fever uitzet.

Heeft er iemand tips die ik nog eens kan proberen. Want ik heb geen zin om altijd mijn telefoon opnieuw op te starten als ik in mijn wagen kruip.

Misschien nog een bijkomende vraag. Mijn wagen heeft ook de app-link optie waardoor ik Android Auto zou moeten kunnen gebruiken. Maar blijkbaar kan ik dit niet (standaard) installeren op mijn Fever. (wel via een apk)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:42:
Misschien nog een bijkomende vraag. Mijn wagen heeft ook de app-link optie waardoor ik Android Auto zou moeten kunnen gebruiken. Maar blijkbaar kan ik dit niet (standaard) installeren op mijn Fever. (wel via een apk)
Ik heb helaas geen oplossing voor je probleem. Maar Android Auto werkt officieel nog niet in Nederland, waardoor dit momenteel nog niet kan worden geïnstalleerd vanuit de Play Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter_be
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-05 08:51
Dit lijkt een bug te zijn bij Wiko's met Android 6. Zowel de Fever, Fever SE, UFeel en mogelijk ook andere modellen van Wiko hebben dit probleem. Dit is een gekend probleem (zo zegt Coolblue). Her starten van je telefoon verhelpt het probleem (dan wel tijdelijk).