Mijn vraag
Hoe krijg ik in Grafana in een enkele grafiek meerdere metingen ingevoerd?
Relevante software en hardware die ik gebruik
InfluxDB 1.2.0 en Grafana, naast Domoticz op RPI Jessie. Ik heb deze stappen gevolgd voor het installeren van Influx en Grafana.
Wat ik al gevonden of geprbeerd heb
Ik heb een vracht met meetdata in InfluxDB, deze kan ik in mooie grafiekjes weergeven. Wanneer ik echter meerdere 'metrics' aan eenzelfde grafiek toevoeg dan krijg ik de volgende foutmelding:
Voorbeeld query:
Die foutmelding is op zich geen abacadabra, ik sluit simpel beide query's af met een punt-komma. De foutmelding is dan verdwenen, echter krijg ik uitsluitend data van de eerste 'metric' te zien. Zet ik een andere metric bovenaan, dan krijg ik die data te zien.
Iemand die me op weg kan helpen? :-)
Hoe krijg ik in Grafana in een enkele grafiek meerdere metingen ingevoerd?
Relevante software en hardware die ik gebruik
InfluxDB 1.2.0 en Grafana, naast Domoticz op RPI Jessie. Ik heb deze stappen gevolgd voor het installeren van Influx en Grafana.
Wat ik al gevonden of geprbeerd heb
Ik heb een vracht met meetdata in InfluxDB, deze kan ik in mooie grafiekjes weergeven. Wanneer ik echter meerdere 'metrics' aan eenzelfde grafiek toevoeg dan krijg ik de volgende foutmelding:
code:
1
| error parsing query: found SELECT, expected ; at line 2, char 1 |
Voorbeeld query:
code:
1
| SELECT mean("value") FROM "koelkastvriezer" WHERE $timeFilter GROUP BY time($interval) fill(null) |
Die foutmelding is op zich geen abacadabra, ik sluit simpel beide query's af met een punt-komma. De foutmelding is dan verdwenen, echter krijg ik uitsluitend data van de eerste 'metric' te zien. Zet ik een andere metric bovenaan, dan krijg ik die data te zien.
Iemand die me op weg kan helpen? :-)
Groetjes