RA3 dedicated server

Pagina: 1
Acties:

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Hoi,ik probeer om een dedicated server op te zetten met de mod RA3 1.5 met pointrelease 1.29f.Maar dat wil niet ech vlotten.Ik heb daarvoor die server files gedownload en geprobeerd om wat in die RA3server.bat wat te editen en ook in de server.cfg file maar ik wordt elke keer terug gekicked naar het hoofdmenu als ik het zooitje opwil starten.

Eigenlijk wat er vereist is om te draaien staat in die .cfg files maar hij doet het niet.

Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Zou het te makken hebben omdat ik Pointrlse 1.29f draait?

Maar er zijn al servers die ook 1.29f draaien.Er is geen info over te vinden op het net .

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-01 08:17
ik heb dat probleem ook :(

heeft iemand een batfile die het wel doet? zojah zet hier ff neer wat er in de batfile staat.

Verwijderd

Hij doet het bij mij in een LAN wel.. maar dat was met 1.27 ik heb hem met 1.29 nog niet geprobeerd.. zal het eens doen! :)

• l31p1
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07-2025

l31p1

I Think i misplaced my sanity

geen id wat het zou kunnen zijn, hier draait mijn ra3 server zonder problemen (1.29f), ook gewoon de server files gedownload (client files moeiie dacht ik ook hebben in zelfde map) en aan de bat file heb ik niks aangepast alleen wat in de cfg's maar ook zonder de aanpassingen deed die et