Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 888673

Topicstarter
Mijn vraag:

Na het aanschaffen van een tweedehands razer toetsenbord besloot ik hem schoon te maken vóór gebruik. Tijdens het schoonmaken heb ik één van de stabilizers gebroken van de spatiebar. Weet iemand waar ik stabilizers zou kunnen vinden voor aanschaf (binnen Europa svp).

Stabilizers: http://prnt.sc/ebwje0

Versie razer toetsenbord:
Razer blackwidow tournament edition 2014.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb al twee Amerikaanse sites gevonden die stabilizers aanbieden, maar hier zijn de verzendkosten hoog (15-30$).

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

561369

Kun je geen contact opnemen met Razer: http://www.razersupport.com/contact-us/ Vragen of ze een setje kunnen opsturen o.i.d.

Anders kun je misschien ergens een stabilizer laten 3D-printen, of is dat geen optie i.v.m. formaat en montage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltiemePCNerd
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-05 22:21

UltiemePCNerd

Banaan.

Wow, jullie hebben er geen verstand van, of wel? Trek m eruit, en doe de metalen bar van de spatiebar weer in het gaatje en klaar is kees..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
561369 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:20:
Kun je geen contact opnemen met Razer: http://www.razersupport.com/contact-us/ Vragen of ze een setje kunnen opsturen o.i.d.

Anders kun je misschien ergens een stabilizer laten 3D-printen, of is dat geen optie i.v.m. formaat en montage?
3D-printen kan een optie zijn, maar ben daar zelf niet bekend mee..
UltiemePCNerd schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:02:
Wow, jullie hebben er geen verstand van, of wel? Trek m eruit, en doe de metalen bar van de spatiebar weer in het gaatje en klaar is kees..
Volgens kan jij niet begrijpend lezen, of wel? De stabilizer van de spatiebar (dus probeer ik duidelijk te maken dat deze bij de spatiebar hoort) is gebroken. Er is dus geen gat meer waarvan de zijkanten gesloten zijn, omdat deze gebroken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltiemePCNerd

UltiemePCNerd

Banaan.

Anoniem: 888673 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:31:
[...]

3D-printen kan een optie zijn, maar ben daar zelf niet bekend mee..

[...]

Volgens kan jij niet begrijpend lezen, of wel? De stabilizer van de spatiebar (dus probeer ik duidelijk te maken dat deze bij de spatiebar hoort) is gebroken. Er is dus geen gat meer waarvan de zijkanten gesloten zijn, omdat deze gebroken is.
Geen gat op de foto, misschien slim om vanaf een andere hoek een foto te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
UltiemePCNerd schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:32:
[...]

Geen gat op de foto, misschien slim om vanaf een andere hoek een foto te nemen
Je hebt het zelf eerst over een ''gaatje'', maar vervolgens heb je het erover dat er geen gat is. Begrijp je nou waar het over gaat of niet? Zo niet, gewoon niet reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltiemePCNerd

UltiemePCNerd

Banaan.

Anoniem: 888673 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:34:
[...]

Je hebt het zelf eerst over een ''gaatje'', maar vervolgens heb je het erover dat er geen gat is. Begrijp je nou waar het over gaat of niet? Zo niet, gewoon niet reageren.
Ik bedoel een gat wat er niet in hoort. Niet het gat wat er WEL in hoort.
Heb zelf trouwens een Ozone strike Pro en een Blackwidow chroma dus kweet er wel wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

UltiemePCNerd schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:35:
[...]

Ik bedoel een gat wat er niet in hoort. Niet het gat wat er WEL in hoort.
Heb zelf trouwens een Ozone strike Pro en een Blackwidow chroma dus kweet er wel wat van.
Van normaal communiceren weet je helaas weer erg weinig.

@Anoniem: 888673 Neem contact op met Razer, die kunnen dit vaak wel regelen. Bij Logitech zou dit geen enkel probleem zijn, hopelijk bij Razer ook niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltiemePCNerd

UltiemePCNerd

Banaan.

Tsurany schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:37:
[...]

@Anoniem: 888673 Neem contact op met Razer, die kunnen dit vaak wel regelen. Bij Logitech zou dit geen enkel probleem zijn, hopelijk bij Razer ook niet.
Alleen omdat ik kweet schrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Tsurany schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:37:
[...]

Thanks voor het advies. Heb al contact opgenomen met ze dmv een mail, maar nog geen reactie helaas. Denk dat ik binnenkort een nieuwe mail stuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nee, omdat je een behoorlijk arrogante houding aanneemt zonder dat daar enige aanleiding voor is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltiemePCNerd

UltiemePCNerd

Banaan.

Tsurany schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:41:
[...]

Nee, omdat je een behoorlijk arrogante houding aanneemt zonder dat daar enige aanleiding voor is.
Excuses daarvoor, gebeurt snel bij mij (A.S.S)
Maar zoals ik al zei, zou het fijn zijn als OP een foto van een andere hoek stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
UltiemePCNerd schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:52:
[...]

Excuses daarvoor, gebeurt snel bij mij (A.S.S)
Maar zoals ik al zei, zou het fijn zijn als OP een foto van een andere hoek stuurt.
http://prnt.sc/ebyhof

Enige idee waar ik deze binnen Europa kan aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Krauts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-07 09:48
http://www.wasdkeyboards....abilizer-insert-2pcs.html
Niet binnen Europa, maar ik heb hier ook al eens een setje gekocht ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Rob Krauts schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:00:
http://www.wasdkeyboards....abilizer-insert-2pcs.html
Niet binnen Europa, maar ik heb hier ook al eens een setje gekocht ging prima.
Thanks voor de link, deze had ik al ontdekt.

Wat heb jij destijds betaald aan verzendkosten en zijn deze geschikt voor de keys van een razer toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

561369

Anoniem: 888673 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:17:
[...]

Thanks voor de link, deze had ik al ontdekt.

Wat heb jij destijds betaald aan verzendkosten en zijn deze geschikt voor de keys van een razer toetsenbord.
Voor de 30 euro die ze mij rekenen (als ik zo gauw even zo'n kit in mijn winkelwagen gooi en Friesland selecteer) zou ik ze lekker laten 3D printen. Kost je veel minder en hoogstwaarschijnlijk heb je ze dan ook nog eens sneller binnen.

Moet je het wel bij iemand laten doen het ze exact kan opmeten en ook in eenzelfde kwaliteit kan uitprinten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
561369 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:51:
[...]

Voor de 30 euro die ze mij rekenen (als ik zo gauw even zo'n kit in mijn winkelwagen gooi en Friesland selecteer) zou ik ze lekker laten 3D printen. Kost je veel minder en hoogstwaarschijnlijk heb je ze dan ook nog eens sneller binnen.

Moet je het wel bij iemand laten doen het ze exact kan opmeten en ook in eenzelfde kwaliteit kan uitprinten.
Jammer dat ze niet worden verkocht binnen Europa. Zal het 3D printen eens overwegen, thanks voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
561369 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:51:
[...]

En dan past het niet, of de kwaliteit is ruk, of het blijk toch weer niet zo te werken zoals het hoort.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 15:57
warhamstr schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 17:08:
[...]

En dan past het niet, of de kwaliteit is ruk, of het blijk toch weer niet zo te werken zoals het hoort.
Waarom niet? Hij geeft expliciet aan dat je het wel bij iemand moet laten printen die exact dezelfde afmetingen en kwaliteit kan produceren. Als je dat laat doen, dan past het altijd en is de kwaliteit goed....

@TS:

Valt er niets te lijmen met secondenlijm?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ChojinZ schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 17:15:
[...]

Waarom niet? Hij geeft expliciet aan dat je het wel bij iemand moet laten printen die exact dezelfde afmetingen en kwaliteit kan produceren. Als je dat laat doen, dan past het altijd en is de kwaliteit goed....

@TS:

Valt er niets te lijmen met secondenlijm?
Al geprobeerd, maar brak weer af tijdens gebruik..
Pagina: 1