In het artikel wordt tweemaal gesproken over fintech bedrijven als alternatief voor de 'klassieke' banken. Een toelichting wat voor bedrijven hiermee bedoeld zijn lijkt mij op zijn plaats. Daarmee vraag ik mij ook af of de respondenten van het onderzoek wél weten over wat voor bedrijven het gaat.
Heb een toelichting toegevoegd. Al zie je regelmatig dat die term in de algemene media ook niet wordt uitgelegd of toegelicht, dus ik dacht dat het wel een min of meer 'ingeburgerde' term was. Zal niet de eerste keer zijn dat een bepaalde toelichting hier in een artikel ook weer wordt neergesabeld, omdat dat over zou komen als 'denigrerend'. Of de respondenten van het onderzoek wel weten over wat voor bedrijven het gaat is een goeie vraag. Kan me toch niet voorstellen dat een beetje degelijk onderzoek zoiets niet toelicht aan de ondervraagden.Omabeatle schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:57:
In het artikel wordt tweemaal gesproken over fintech bedrijven als alternatief voor de 'klassieke' banken. Een toelichting wat voor bedrijven hiermee bedoeld zijn lijkt mij op zijn plaats. Daarmee vraag ik mij ook af of de respondenten van het onderzoek wél weten over wat voor bedrijven het gaat.
Er wordt een heel goed punt gemaakt over de ontbrekende bronvermelding bij het artikel overgenomen van Emerce.
Misschien toch even nabellen en vragen op basis van welk onderzoek dit is? In de Yougov database staat namelijk niks.
Ik heb via Twitter Emerce gevraagd naar het onderzoek. Zodra er antwoord is vul ik dat hier aan.
Misschien toch even nabellen en vragen op basis van welk onderzoek dit is? In de Yougov database staat namelijk niks.
Ik heb via Twitter Emerce gevraagd naar het onderzoek. Zodra er antwoord is vul ik dat hier aan.
Cetero censeo Dynalogic delendam esse.
Is het de redactie gelukt om het onderliggende onderzoek te vinden? Er blijven IMHO nogal wat vragen onbeantwoord.