Spellen om te spelen met vriendin op console

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:22

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Aangezien ik net een Xbox One S besteld heb en ook graag de vriendin eens wil betrekken met gamen , ben ik op zoek naar casual spelletjes.

Nu vind elke meid weer iets anders leuk, maar in dit geval moet het zijn:

Simpel
Weinig geweld
Grappig of cartoonachtig uiterlijk
Je moet het geen uren hoeven te spelen.

Voor mijn gevoel kom je dan een beetje op de platform spellen uit zoals Little big Planet en Mario, maarja...die zijn er natuurlijk niet voor de Xbox :P

Rayman Legends leek mij wel een geschikt alternatief, maar zijn er nog meer van dit soort games?
De Sims (blegh)
Misschien Trackmania Turbo (makkelijke besturing, beetje competitief en ook splitscreen te spelen)

Ook iets als Overcooked is echt wat voor haar, maar die is lastig verkrijgbaar zonder een tijd te wachten.

Hebben jullie nog meer advies ? Het liefst Xbox titels, maar misschien ook wel playstation titels om anderen te helpen :P

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-10 12:28
probeer GTA mijn vriendin moest er niks van hebben (geweld en enzo) maar zij is gewoon bezig met andere dingen in het spel en speels bijna vaker dan mij :P

Cloud ☁️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:42

Moofnor

King of my castle

Het moet je misschien maar net liggen, maar mijn vriendin en ik hebben zowel samen als in singleplayer veel plezier beleeft aan de Lego games. En inmiddels zijn het er zo veel dat je alleen maar je favoriete film er bij hoeft te zoeken ;)

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trackmania Turbo is een vrij moeilijk spel. De eerste 40 werelden zijn te doen maar daarna moet je echt wat kunnen om verder te komen.

Overcooked is toch een digitale download. Hoezo moet daar op gewacht?

Lara Croft en de Temple of Osiris is best te pruimen. Kun je ook in korte stukjes doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Minecraft speel ik erg veel met mijn vriendin op de Xbox.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Worms. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-10 11:52
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 22:09:
Lara Croft en de Temple of Osiris is best te pruimen. Kun je ook in korte stukjes doen.
Inderdaad, leuke game om coop te spelen, je hebt elkaar nodig. Zitten ook puzzels in, mijn vriendin (en ik zelf ook) vond dit een positieve verassing.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Brothers is erg leuk en lekker vriendelijk. En toch een leuke game, ook voor jou als man. En de lego,games zijn ook leuk inderdaad voor als tomb raider te snelle reacties verwacht van je vriendin / vrouw. Je moet soms snel klikken op bepaalde knoppen en dat lukt mijn vrouw nooit 8)7

Gelukkig is ze wel goed in het huishouden O-)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2017 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 22:09:
Trackmania Turbo is een vrij moeilijk spel. De eerste 40 werelden zijn te doen maar daarna moet je echt wat kunnen om verder te komen.

Overcooked is toch een digitale download. Hoezo moet daar op gewacht?

Aah ik zie dat die via de "store" gekocht kan worden. Maar heb het liefst een schijfje (mocht alles weer een keer verkocht worden)

Nog meer tips misschien van de mensen? Worms is idd ook wel leuk (tenminste... dat vind ik :P )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-10 16:38

RyuuPro

That Damn Fly

Als je naar een co-op game zoekt kan je kijken naar Lovers in a Dangerous Spacetime.

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
een singleplayer game die ik zou aanraden is Stardew Valley. Je kan weinig fout doen en het is heel relaxed.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstx
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dit! Mijn favoriete spel om met 1-3 vrienden te spelen. Zowel de ouderen (battlegrounds, revolution) als WMD. :P
Daarnaast zijn Insanely Twisted Shadow Planet, Rocket League en Never Alone (Kisima Ingitchuna) ook erg leuk.

[ Voor 4% gewijzigd door mstx op 22-02-2017 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
RyuuPro schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:22:
Als je naar een co-op game zoekt kan je kijken naar Lovers in a Dangerous Spacetime.
Ik zie dat dat spel nu gratis is bij "Gold" abonnement. Als je een maand Gold neemt, blijven de gedownloade games dan ook in je bezit of vervallen ze als je geen "Gold" meer hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:59
http://www.battleblocktheater.com/ is ook een leuke platformer om in co-op te spelen. Humor is wel beetje vreemd maar als je dat kan waarderen dan is dit ook weer uren vermaak en geschreeuw naar elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Rocket League is denk ik wel een aanrader om thuis split screen te spelen.
Controls zijn makkelijk(easy to learn, hard to master). Leuk voor paar minuten maar ook voor uren achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Overcooked is wel echt een goede ja! Erg leuk, en redelijk simpel (wij hebben alles op 3 sterren makkelijk redelijk makkelijk gehaald)
Lovers in a dangerous spacetime viel een beetje tegen, was vrij pittig door wat lastige controls.

Verder hebben we veel Mario Kart 8, Yoshi's Wooly World en andere WiiU games gespeeld :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-10 13:00
Goed topic;) Mario Kart 8 online gaat erg leuk samen, die kan ik erg aanbevelen.

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kernie schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:36:
Goed topic;) Mario Kart 8 online gaat erg leuk samen, die kan ik erg aanbevelen.
op een xbox one? Ik heb denk ik wat gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:39:
[...]

Voor míj zijn Xbox one spellen handig, maar als topic zijnde misschien alle console spellen wel handig, helpen we elkaar om de gameloze vriendin eens aan het gamen te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Laatst online: 04-10 13:00
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:39:
[...]

"Het liefst Xbox titels, maar misschien ook wel playstation titels om anderen te helpen :P"
Aldus de topic starter, dan is het bruggetje naar een epische Wii U game (waar ik al zoveeeeeeeel uur plezier van heb samen met mijn non-gamer vriendin) best klein. Echt de moeite waard ;)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 21:05

skoozie

SCSI

Op de PC heb ik met mijn vriendin Lara croft and the guardian of light gespeeld, en Trine, Trine 2 en Trine 3 en The Cave, maar het meeste spelen/speelden we Rayman.
dit speelden we met controllers.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:01
Christiano007 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:34:
[...]

Ik zie dat dat spel nu gratis is bij "Gold" abonnement. Als je een maand Gold neemt, blijven de gedownloade games dan ook in je bezit of vervallen ze als je geen "Gold" meer hebt?
Deze spellen kan je als goed is ook nog spelen nadat je Gold is afgelopen.

Verder vond ik het spel "Chariot" leuk om te doen met mijn vriendin. Die is ook niet een echte gamer maar dit spel vond zij zelfs leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-10 20:15

tha_crazy

Mafketel

Ori and the blind forest?
Die van mij heeft deze laatst op de PC even rondgespeeld (alleen moest ik wel helpen met de moeilijke puzzels, dus soort van co-op :P)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BJBoes
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-03 20:56
stiekem zijn de meeste vrouwen enorme game liefhebbers ... alleen weten ze dat zelf niet. De eerste reactie is meestal "oh god neej, niet weer zo'n gamer/nerd!" geef het ruimte en geef het tijd.

Langzaam kijken ze af en toe over je schouder mee, hoe jij zit te gamen! Niet veel later ben je eindelijk met een genre bezig wat ze ook daad werkelijk ligt! Dan komen meestal die opmerkingen "goh wat grappig .... mag ik ook is"

Om er dan vervolgens achter te komen dat de dames over het algemeen nog fanatieker zijn dan wij zelf! Op eens merk je bij thuis komst dat je console of PC al "bezet" is, en zit zij er meer achter dan jij! Je ziet regelmatig een controle vliegen, en er komen zaken uit je vriendin haar mond, die in je eigen vocabulaire helemaal niet voorkomen!

Ik zou me dus niet druk maken om spellen die leuk zijn "met haar" te spelen! dat "maakt ze zelf wel uit ja!" zoals zij het uit eindelijk zegt!

dit is in veel gevallen werkelijkheid: YouTube: Big Bang Theory: Penny become addicted to World of Warcraft :P

als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:00
Ratchet & Clank.

Weliswaar veel schieten, maar zo cartoony dat het niet echt overkomt als gewelddadig.

Alleen het springen bleek voor mijn vriendin een te grote uitdaging -> frustratie -> gestopt met spelen.. ;)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Christiano007 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:34:
[...]

Mijn gold abbo is al een paar maanden verlopen, maar de games with gold spellen doen het nog gewoon. No worries.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Rayman Legends mijn vrouw en zoontje van 7 vinden het geweldig en spelen het graag..

Edit: sorry had je zelf al gevonden

[ Voor 39% gewijzigd door Majin Buu op 22-02-2017 13:12 ]

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-10 21:13
Leuk topic, ik zoek ook van dit soort games! Eenvoudig en simpel om te leren is voor veel vrouwen belangrijk, anders stoppen ze er al snel mee :(.

Vroeger had je Buzz / Sing-star op de PS3, die was geliefd (al vind ik dat zingen niets :P).
Natuurlijk Mario Cart & Mario Party op de Wii(U)
Op de PC/Xbox is Rocket League en Worms ook erg goed in de smaak gevallen.

Miss kan TS een lijstje bijhouden met Platform+Game in de topicstart?

[ Voor 33% gewijzigd door RVE_NL op 22-02-2017 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:05
Mount your friends niet op Xb1? weet wel op de x360. en anders even googlen op party games voor de xb1. Kom je vast genoeg tegen.

Trine series misschien.

Towerfall is ook op xb1

lovers in a dangerous spacetime, ook een leuke game.
Chariot
Diabl 3
Borderlands collectie kun je geloof ik ook splitscreen spelen.
Rayman is al genoemt.
Tricky Towers
Nidhogg

Screencheat (wel beter geschikt voor meerdere spelers ) geen idee of die er ook is voor xb1 (check steam lijst)

Tell tale games zijn meer interactieve verhalen met soort van keuzes ook leuk om samen te spelen alleen vaak wel in speler die de boel bestuurd maar kun je eventueel per hoofdstuk wisselen.

En anders op Youtube eens kijken bij Polaris channel met Friendzone (geen idee of het nog bestaat)
Doen ze veel party games.

Edit> Laat maar Friend zone is merendeels verdwenen op Youtube zelfs de oudere videos Zeer zeer zonde.

[ Voor 88% gewijzigd door Psyonara op 22-02-2017 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-10 09:14
Unravel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Borderlands!!
Grappig
cartoon stijl
Co-op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tqwan
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06-2021
Trine 2 & 3

OS: Windows 7 64 Bit Processor: Intel Core i7 860 Moederboard: MSI P55-GD65 Memory: OCZ Platinum Low Voltage OCZ3P1333LV4GK Power supply: Antec TruePower TP-650 Hard disk: Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB Videocard: XFX HD 5870 XXX 1024 MB GDDR5 PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-10 16:11
Ik probeer mijn vriendin zover te krijgen dat ze meespeelt met Little Big Planet. Da's toch best een geschikt spel? Of zie ik dat verkeerd?

En zoals hierboven beschreven wordt: ze worden vanzelf nieuwsgierig. Niet bij World of Tanks hoor. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:07
Nou ik ben dus een vrouw. Eerste wat mij te binnen schoot was gears of war op de Xbox one dan. Army of Two, misschien ook, al weet ik niet of je die op de one ook hebt. Ja ik vind die coop gewoon heel goed al zal nier iedereen het thema kunnen waarderen.

Inderdaad rayman is ook wel leuk, maar de gameplay daarvan gaat snel vervelen. Na een x aantal keer elkaar dwarszitten is het leukste er wel af.

Verder hebben wij nog FIFA, al moet je daarvan houden, want voetbal. Hier zat ie bij de Xbox one anders kocht ik het niet. Maar af en toe is het best geinig. Speel dat wel eens als mijn broer hier op bezoek is. Of zo'n wwe (?) worstelgame laatst 1 uit de budgetbak gevist. Liggen meestal helemaal in een deuk als je dat speelt, ook omdat je zelf karakters kunt maken/ toevoegen. Of anders een guitar hero? Ik zie dat vriendinnen dat nog wel eens oppakken en willen doen. Zeker met bepaalde muziek.

Little big planeet is zeker ook leuk, maar dat is een PlayStation exclusive.

Verder spelen ik en vriendlief redelijk veel fighters, altijd leuk. Als je slecht bent kun je altijd nog button bashen.

Speel de laatste tijd ook veel paladins (overwatch clone) op pc met mijn vriend. Dat is heel cartoony en heeft ook geen echt hoge instap zeg maar. Ook nog eens gratis.

Edit: broforce is trouwens ook erg leuk. Misschien moet je sowieso eens naar Indie titels kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door CrystalViriS op 22-02-2017 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:23
Gamen met je vriendin? Uberhaupt, splitscreen gamen? Koop een Wii U! Superveel multiplayer games en eigenlijk is Mario Kart al systemseller genoeg. Kost bovendien geen drol tweedehands. Er zijn echt veel leuke games op de Wii U.

Rocket League is ook lachen, die is wel op de Xbone :)

En op de PC... Genital Jousting.... :P
BJBoes schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:59:
Langzaam kijken ze af en toe over je schouder mee, hoe jij zit te gamen! Niet veel later ben je eindelijk met een genre bezig wat ze ook daad werkelijk ligt! Dan komen meestal die opmerkingen "goh wat grappig .... mag ik ook is"

Om er dan vervolgens achter te komen dat de dames over het algemeen nog fanatieker zijn dan wij zelf!
Dit klopt wel, althans in mijn situatie is het zo gegaan :P

Echter, waar jij voorspiegelt dat ze je console in pikt, is mijn ervaring dat ze uiteindelijk toch moeite blijkt te hebben met games waarbij je én moet rondlopen, én met de rechterstick de camera moet besturen en/of richten.

Of dat ze ergens vast komt te zitten bij Pokémon, waarna ze het opgeeft :P

[ Voor 54% gewijzigd door Richh op 22-02-2017 15:43 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJBoes
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-03 20:56
Richh schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:37:
Gamen met je vriendin? Uberhaupt, splitscreen gamen? Koop een Wii U! Superveel multiplayer games en eigenlijk is Mario Kart al systemseller genoeg. Kost bovendien geen drol tweedehands. Er zijn echt veel leuke games op de Wii U.

Rocket League is ook lachen, die is wel op de Xbone :)

En op de PC... Genital Jousting.... :P

[...]

Dit klopt wel, althans in mijn situatie is het zo gegaan :P

Echter, waar jij voorspiegelt dat ze je console in pikt, is mijn ervaring dat ze uiteindelijk toch moeite blijkt te hebben met games waarbij je én moet rondlopen, én met de rechterstick de camera moet besturen en/of richten.

Of dat ze ergens vast komt te zitten bij Pokémon, waarna ze het opgeeft :P
dan heid die van jouw ehn rem! de meeste dames die ik ken dus nie he! :D

als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 03:27
Er vanuitgaande dat je vriendin een typische vrouw is die graag de vrouwelijk protagonist speelt;

-Overwatch (!)
-(Rise of the) Tomb Raider
-Life is Strange
-Mirror's Edge Catalyst
-Shantae and the Pirates Curse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ltnick
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-10 17:59
splitscreen is geen optie maar overwatch valt altijd wel in de smaak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Als we het over toffe co-opspellen hebben, mag de stijlvolle platformer Ibb & Obb niet ontbreken. De game is qua besturing erg eenvoudig, wordt naar het einde toe best pittig (als je voor de 100% gaat) en ziet er mooi uit. (En is gemaakt door Nederlands talent.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SlippervanTheB
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22-09 02:08
Voordat we trouwden: "Schat ik ga echt FIFA proberen te spelen als we getrouwd zijn"
Nadat we trouwden: "Schat waarom speel je een voetbalspelletje?"

Oftewel ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
SlippervanTheB schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 23:26:
Voordat we trouwden: "Schat ik ga echt FIFA proberen te spelen als we getrouwd zijn"
Nadat we trouwden: "Schat waarom speel je een voetbalspelletje?"

Oftewel ;w
Het lef! Zomaar haar huwelijksgelofte tegenover jou verbreken... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 03:10

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Kliko schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:29:
Ik probeer mijn vriendin zover te krijgen dat ze meespeelt met Little Big Planet. Da's toch best een geschikt spel? Of zie ik dat verkeerd?

En zoals hierboven beschreven wordt: ze worden vanzelf nieuwsgierig. Niet bij World of Tanks hoor. xD
Zeer geschikt. Enige spel dat wij samen speelden en met veel plezier ook.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlippervanTheB
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22-09 02:08
Tweakmans schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 23:36:
[...]

Het lef! Zomaar haar huwelijksgelofte tegenover jou verbreken... :+
Ongelofelijk dat ik dat niet zwart op wit heb laten vastleggen. Overigens probeerde ik het nog met Raymann, maar dat bleek ook geen succes. Little Big Planet valt wel goed bij een collega en zijn vrouw, maar de mijne moet daar ook weinig van hebben. I gave up, maar ik wens de topicstarter veel succes.

• HaTe
  • Laatst online: 19:58

HaTe

haat niet

Portal 2!
Stelt het goed samen kunnen werken goed op de proef!

[ Voor 75% gewijzigd door HaTe op 23-02-2017 00:06 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Sonic all star racing?
Is een beetje als Mario kart.

★ What does that mean? ★

• Tweakmans
Guacamelee (voor PlayStation, Xbox en pc) is ook een aanrader die co-op ondersteunt. Iets meer geweld misschien - je speelt met twee 'luchadores', maar het is wel op een cartooneske manier in een knappe, Mexicaanse setting vormgegeven. De dialogen in de game zijn vaak ook grappig.

Verwijderd

Rocket League! :)
Dit vind zelfs mijn game-alergische vrouw leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Nou Rayman Legends is wel een toppertje tot nu toe.

Lovers in a Dangerous Spacetime een stuk minder, vind ik zelf ook weinig aan om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Laatst online: 19:58

HaTe

haat niet

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:46:
Rocket League! :)
Dit vind zelfs mijn game-alergische vrouw leuk
Mijn vriendin vindt het vreselijk!

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krypto936
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-12-2022
Ik en me vriendin gamen nooit samen tot ik overcooked voorbij zag komen ergens, en dat is eigenlijk een toppertje. Ik had zelf zo iets dat het niks voor mij zou zijn want hou meer van RPG/shooters/sim racing maar vermaak me er ook aardig mee ;).

Met de makkelijke controls en simpele gameplay is het een leuk spel om snel gewend in te raken en ook snel even een game te spelen voor korte tijd als dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 jaar geleden ook begonnen op deze manier met mijn vriendin, speelt nu heel veel Overwatch, CSGO en LoL. Enigszins wel leuk als je vriendin games speelt, echter een stuk minder leuk wanneer je zelf helemaal stopt met gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Heb battlefield 1 geprobeerd met haar. Ze hoefde alleen de tank te besturen en dingen kapot te schieten.... dat was geen succes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:16
Mijn vrouw vind spellen erg leuk, maar uiteindelijk komt het erop neer dat zij zit te haken en ik game. :D

We gaan wel ieder jaar neer een gamebeurs (First Look of Gamescom) en dan is zij nog net niet de meest fanatieke van ons tweeen. Zij wilde Overwatch, ik heb het gekocht en speel het. Ze heeft wel tijd, maar heeft toch andere hobbies. Wel vraagt ze vaak of ik verder ga met Final Fantasy.
Zij is ook degene die pusht om een console te kopen waarbij ik nog vaak (uitzondering is alles van Nintendo) de boot af hou als early adopter.

Spellen welke we samen gespeeld hebben zijn Guild Wars 1 en 2. Final Fantasy XIV.
Mario Kart doet ze idd ook graag aan mee en Splatoon ook. Die laatste is nog wel eentje die ze zelf wel aan zet.

Verder is het voor mij voor een Xbox One wel moeilijk. Het zijn vaak de spellen waar je het niet van verwacht.
Pagina: 1