Hi Tweakers, Ik ben van plan om me 1e Game PC aan te gaan schaffen, echter heb ik een lijstje gemaakt met dingen die mij goed lijken te werken. Ik ben van plan om best zware games te gaan spelen zoals GTA V, Battlefield 1, Overwatch etc. Hier onder bevind zich een lijstje met wat ik allemaal al bij elkaar heb gezocht. Als er dingen zijn die anders kunnen of verbeterd kunnen worden hoor ik het graag.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de PC gaan gebruiken om er lekker op te kunnen gamen, en wat licht schoolwerk er mee kunnen uitvoeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget licht tussen de €1500 en €1600.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, toetsenbord en muis heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik denk nodig te hebben weet ik niet precies, ik wil later, als ik mijn PC heb, nog wel de beschikking hebben om hem later te kunnen uitbreiden of eventueel te verbeteren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen/wensen.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mijn lijst kunnen gaan bekijken en eventuele verbeter puntjes te melden, zodat ik later een goede Game PC heb!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de PC gaan gebruiken om er lekker op te kunnen gamen, en wat licht schoolwerk er mee kunnen uitvoeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget licht tussen de €1500 en €1600.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, toetsenbord en muis heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik denk nodig te hebben weet ik niet precies, ik wil later, als ik mijn PC heb, nog wel de beschikking hebben om hem later te kunnen uitbreiden of eventueel te verbeteren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen/wensen.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mijn lijst kunnen gaan bekijken en eventuele verbeter puntjes te melden, zodat ik later een goede Game PC heb!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Corsair RM550x | € 94,95 | € 94,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 119,- | € 119,- |
| 1 | EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0 Black Edition | € 439,- | € 439,- |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 371,10 | € 371,10 |
| 1 | MSI Z170A GAMING M5 | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Noctua NH-D15 | € 86,- | € 86,- |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart | € 84,- | € 84,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 96,95 | € 96,95 |
| 1 | Seagate Barracuda Barracuda, 2TB | € 73,90 | € 73,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.539,90 | |