Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marfram
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16-11-2024
Hallo allen,

Een groot irritatiepunt van mij betreft Whatsapp is dat ik zo regelmatig een paar duizend foto's/video's moet uitzoeken (sommigen bewaren, sommigen niet). Dit kost veel tijd.
Mijn vraag is of ik automatisch foto's/video's kan laten verwijderen nadat ik deze heb gedownload en bekeken? Ideaal lijkt het mij om tijdens het zien van de foto/video (die worden opgeslagen in een soort cache) een knopje te hebben met 'opslaan', en deze dan daadwerkelijk permanent op mijn telefoon blijft.

Hopelijk begrijpen jullie me
Weet iemand of dit mogelijk is?

Lijkt me heel top _/-\o_
Bedankt,
Marvin

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Geen idee of het kan, er is wel een aantal apps wat je bij je probleem kan ondersteunen, zie ook http://www.tutorialspoint...ur-whatsapp-automatically

Heb zelf geen ervaring met de bovengenoemde apps.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:41

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op tweakers.

Wat heb je zelf al gevonden en gedaan?

Op tweakers is het wel de bedoeling om eerst wat eigen inzet te tonen voordat je een topic opent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marfram
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16-11-2024
Hoi!

Bedankt voor de antwoorden.
Uiteraard heb ik zelf al verschillende acties ondernomen.

Ik heb in mijn directe omgeving gevraagd naar opties. Zij konden mij geen antwoord geven.
Ook heb ik gezocht op internet naar mogelijkheden. Ik kwam niet verder dan de optie van whatsapp 'automatisch downloaden' in/uitschakelen. Deze optie ken ik en is niet het gene wat mijn probleem is.

Ook kom ik veel 'cleaners' tegen zoals Tsjipmanz een link van post. Ik gebruik soms een cleaner (Stiftr Magic Cleaner). Je kan zelf kiezen wat je verwijderd, of ik doe hetvolgende, wat vaak wel lang duurt: ik zet de foto's op mijn PC en dan spit ik foto voor foto door, de belangrijke foto's bewaar ik.

Ik heb nog geen tools/apps of iets dergelijks kunnen vinden die mij kunnen helpen. Verschillende fora bezocht en gebruik gemaakt van de zoekfuncties. Dit leverde niets op. Ik lijk wel de eerste te zijn die zo iets vraagt. :P
Tweakers is de eerste plek waar ik mijn vraag stel.

Ik zal dus graag willen voorkomen dat ik allerlei 'troep' moet verwijderen, dit is voor mij erg tijdintensief.

Marvin

(Het woord foto mag ook gelezen worden als afbeelding en/of video)