Vraag

• Joey_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-11 14:28

Joey_k

Rammstein Rulez - Crx ook!

Topicstarter
Ik heb vandaag een kleine wireless camera in handen gekregen en wilde deze eens even fijn installeren.
Helaas kan ik er niet achter komen hoe deze camera aan mijn netwerk gekoppeld kan worden.

Normaal gesproken installeer je een camera van dit soort door deze eerst middels een connectie van een ethernet kabel te verbinden met je router.
Deze camera heeft echter geen ethernet aansluiting, alleen een wifi (?) aansluiting.

Er gaat 1 draad naar de camera en dat is de voeding. Op de connector van de voeding zit een reset knop.

Wat reeds gedaan:

Gezocht of ik een soortgelijke camera kon vinden middels google. - Niet gevonden

Gezocht op "installatie wireless cam without ethernet" (ook in het nederlands ;) )

Zoekprogramma voor wireless cams geïnstalleerd, maar omdat deze camera nog niet met mijn wifi verbonden is kan deze natuurlijk nog niet gevonden worden.

Beschikbare wifi netwerken weergeven in de hoop dat deze camera een hotspot functie heeft. - Helaas niet.

Iemand nog een idee?

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/11slcfm.jpg

Nokia verzamelaar....

Beste antwoord (via Joey_k op 21-02-2017 21:34)

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
lijkt mij eerder een 2.4ghz RF cam dan, al zou je dan ook wel iets van een knopje verwachten om een ander kanaal te kiezen ( hoewel des te goedkoper het kan soms... )

404 Signature not found

Alle reacties

• alexverbeek
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-10-2024
Het lijkt er op dat dit een rf camera is hier hoort een schermpje bij elro heeft dit type maar geen idee welk type dit is maar denk dat je met wifi niet zoveel kan

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

wellicht far fetched

mischien is die reset knop een wps knop

Iperf

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-11 08:14

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Weet je wel zeker dat hij gereset is? :+ Wellicht dat de verborgen wifi naam het zelfde is als iets wat op een stickertje staat?

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

more pictures we want ...power supply too..

Iperf

Acties:
  • Beste antwoord

• SMSfreakie
  • Niet online
lijkt mij eerder een 2.4ghz RF cam dan, al zou je dan ook wel iets van een knopje verwachten om een ander kanaal te kiezen ( hoewel des te goedkoper het kan soms... )

404 Signature not found

• Joey_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-11 14:28

Joey_k

Rammstein Rulez - Crx ook!

Topicstarter
Verder geen stickers of tekens te vinden op deze camera. Zelfs aan de binnenkant niets (lens eraf gehad)...

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/29mabgy.jpg

Standaard adapter van 5V-1A

Aha, het lijkt er inderdaad op dat dit een rf-camera is...

http://m.geekbuying.com/i...toring-System-315473.html

Hier kan ik dus niks mee? Of....

[ Voor 41% gewijzigd door Joey_k op 21-02-2017 21:18 ]

Nokia verzamelaar....

• SMSfreakie
  • Niet online
als je geen ontvanger hebt, niet nee..

al werken die RF videozenders (2.4ghz) ook ongeveer allemaal het zelfde... mogelijk dat je met zo`n setje (en dan het ontvangende deel) nog iets er uit krijgt . mits het een RF camera is ;)

404 Signature not found

Pagina: 1