Ik ben op zoek naar oortelefoontjes die het omgevingsgeluid volledig doorlaten. Dit omdat ik ze gebruik voor maskering (ik luister naar zachte ruis om de fantoomgeluiden in mijn hoofd te "onderdrukken"), maar daarbij wil ik alle geluiden uit de omgeving nog goed kunnen horen. Het zal dus iets moeten zijn waarbij de speakertjes voor de gehoorkanalen hangen, zoals je wel eens ziet bij winkelpersoneel (aan één oor, ter communicatie met ander personeel). Bij voorkeur zoek ik oortjes die goed blijven zitten, met bijvoorbeeld oorhaken.
Wat ik gevonden heb:
Earhero (niet te verkrijgen in NL)
Airdrives (niet te verkrijgen in NL)
Oortelefoons met botgeleiding, deze zijn helaas érg prijzig en vaak maken ze gebruik van bluetooth (gaat niet de hele dag mee, ik wil er overdag continu gebruik van kunnen maken)
Hoop dat een van jullie een goed en hopelijk goedkoop alternatief voor de bovenstaande oortjes kent.
Op het moment gebruik ik zeer goedkope Sony earbuds met kussentjes om de speakertjes. Nadeel: vooral de hoge frequenties worden gedempt en ze blijven bij beweging van het hoofd niet goed op hun plek zitten.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groeten,
Rudy
Wat ik gevonden heb:
Earhero (niet te verkrijgen in NL)
Airdrives (niet te verkrijgen in NL)
Oortelefoons met botgeleiding, deze zijn helaas érg prijzig en vaak maken ze gebruik van bluetooth (gaat niet de hele dag mee, ik wil er overdag continu gebruik van kunnen maken)
Hoop dat een van jullie een goed en hopelijk goedkoop alternatief voor de bovenstaande oortjes kent.
Op het moment gebruik ik zeer goedkope Sony earbuds met kussentjes om de speakertjes. Nadeel: vooral de hoge frequenties worden gedempt en ze blijven bij beweging van het hoofd niet goed op hun plek zitten.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groeten,
Rudy