Op zoek naar een (nieuwe) monitor!

Pagina: 1
Acties:

• Tousain
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 25-01 13:08
Beste Tweakers,

Nadat ik wat boos ben geworden op mijn verbinding na het uitvallen van deze verbinding tijdens het gamen heb ik mijn muis ietwat hard tegen mijn monitor aangegooid. Hierdoor is er een barst in gekomen en doet ongv 30%van het scherm het niet meer.

Ik was al aan het kijken naar een andere, maar nog niets kunnen vinden wat echt veelbelovend was. Daarom wilde ik graag op dit forum daar een vraag over kwijt.

Wat is nou een monitor met redelijk groot beeld, goede kwaliteit en een zo laag mogelijke prijs? Mijn budget ligt rond de 200-250 euro. 2e hands is ook prima, dus als iemand er een heeft liggn die aan de bovenste beschrijving voldoet stuur me een berichtje.

De nieuwe monitor zal ik gaan gebruiken voor gamen en films kijken, niets bijzonders dus.

Met vriendelinke groet.

• lactaxative
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-02 22:39
Op Tweakers wordt helaas wel iets meer verwacht qua vooronderzoek dan 'groot, goed en goedkoop'. Op deze manier kun je beter terecht bij de Mediamarkt.

Mocht je hier geholpen willen worden, zou ik tenminste wat je ermee wilt doen, de omgeving waarin je dat wilt doen en de eisen opschrijven. Verder is het de bedoeling om met een voorstel te komen, zodat je enigzins een idee hebt waar je het over hebt.

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 05-01 18:33

Sweatleek

404: Member Not Found

simpele 1920x1080 monitor met 1ms response lijkt mij meer dan voldoenden

categorie: Monitoren

confused reality

• Tousain
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 25-01 13:08
Sorry, ik zal even wat meer toelichten. Ik heb tot nu toe een monitor gehad van 1920x1080, deze was groot genoeg maar ik zat zelf te denken aan een LG 25UM58-P (ultrawide), maar vroeg me af of die nu echt zo goed is.

Zoals ik al zei wil ik er mee gaan gamen, spellen zoals Overwatch en Gtav wil ik erop gaan zien, dus kwaliteit moet wel mooi zijn.

Ik ga hem waarschijnlijk op een bureau zetten in mn kamer, niets bijzonders.