Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe PC wil ik gaan gamen op FHD. Dit gaat dan om games zoals GTA V, CSGO enz. Ook ga ik deze gebruiken voor mijn opleiding tot ICT beheerder. Daarom moet ik op deze pc ook virtuele machines kunnen draaien. Ongeveer 2 tegelijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc mag ongeveer €900 euro kosten. Dit is exclusief randapparatuur want dit heb ik allemaal nog liggen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja mijn 22 inch FHD acer monitor, Speakersetje, toetsenbord en muis. Een licentie voor Windows 10 ben ik ook niet nodig want deze kan ik via school met korting kopen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht het volgende nodig te zijn:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Persoonlijk heb ik goede ervaringen met Corsair, Gigabyte, ASUS, WD en Sandisk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC moet ook redelijk stil zijn zodat het niet te veel geluid maakt als deze aanstaat.
Ga je overklokken?
Het antwoord op deze vraag is heel simpel. Nee.
Wat verwacht je van ons?
Wat ik verwacht van mijn mede tweakers is eigenlijk wat advies over de build die ik zelf al heb samengesteld. Ook wil ol zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe PC wil ik gaan gamen op FHD. Dit gaat dan om games zoals GTA V, CSGO enz. Ook ga ik deze gebruiken voor mijn opleiding tot ICT beheerder. Daarom moet ik op deze pc ook virtuele machines kunnen draaien. Ongeveer 2 tegelijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc mag ongeveer €900 euro kosten. Dit is exclusief randapparatuur want dit heb ik allemaal nog liggen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja mijn 22 inch FHD acer monitor, Speakersetje, toetsenbord en muis. Een licentie voor Windows 10 ben ik ook niet nodig want deze kan ik via school met korting kopen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht het volgende nodig te zijn:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 216,- | € 216,- |
| 1 | MSI B250 PC Mate | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Gigabyte Radeon RX 470 G1 Gaming 4G | € 195,95 | € 195,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Corsair Carbide 100R Silent Edition | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13 | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 CM 500W | € 75,50 | € 75,50 |
| 1 | Sandisk Ultra II SSD 240GB | € 87,- | € 87,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 891,15 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Persoonlijk heb ik goede ervaringen met Corsair, Gigabyte, ASUS, WD en Sandisk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC moet ook redelijk stil zijn zodat het niet te veel geluid maakt als deze aanstaat.
Ga je overklokken?
Het antwoord op deze vraag is heel simpel. Nee.
Wat verwacht je van ons?
Wat ik verwacht van mijn mede tweakers is eigenlijk wat advies over de build die ik zelf al heb samengesteld. Ook wil ol zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen.
[ Voor 15% gewijzigd door johanroelfs op 21-02-2017 16:43 ]
Samsung Galaxy S10+ | Samsung Galaxy Gear S3 Frontier | Samsung Galaxy Buds | Apple iPad 3 |