help, ik ben bezig met de casemod, maar ik stuit op het probleem dat de voedings stekker te kort is, (tís een dell voeding+ mobo), ik heb er al een andere voeding op gehad maar, dat werkte niet
kan ik nu dan de voedingsstekker, van die dell zomaar verlengen of gaat dat niet werken ????? help please..
Geduld is een schoon zaakje... 
Maarre, als je gewoon de kabels voor de stekker onderbreekt, er wat tussenzet, en vervolgens alles mooi afwerkt met krimpkous, moet het volgens mij niet zo'n probleem zijn!
Groeten
Maarre, als je gewoon de kabels voor de stekker onderbreekt, er wat tussenzet, en vervolgens alles mooi afwerkt met krimpkous, moet het volgens mij niet zo'n probleem zijn!
Groeten
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Yo, thanks ik zal het nu ff proberen en, laat het wel weten als het is misluktOp dinsdag 03 juli 2001 15:25 schreef Skef het volgende:
Geduld is een schoon zaakje...
Groeten
Bedankt.
stukje tussenzetten of verlengkabel kopen, istoch niet zo moeilijk?
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead