Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Receiver Logitech MK520 defect

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Rolla
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-11 14:30
Mijn vraag
Ik heb een logitech MK520, draadloze toetsenbord en muis, waar van de usb ontvanger overleden is.
Kan ik deze set aansluiten op een willekeurige ontvanger?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nu zag ik op de de Logitech site de unifying ontvanger, welke werkt met de MK520, maar ook met de draadloze muis M185. Deze muis aangeschaft, maar krijg toetsenbord noch muis aan de praat. Ik heb ook al de speciale software geïnstalleerd, maar dat werkt ook niet.

Alle reacties

• RobinL94
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Je MK520 kan inderdaad op elke willekeurige unifying-ontvanger aangesloten worden. De M185 werkt niet samen met de unifying-ontvanger, en hier heb je dus een ander soort ontvanger bij gekregen speciaal gekoppeld aan deze muis. Hier ga je je oude toetsenbord + muis niet op aan kunnen sluiten.

Conclusie: een unifying-ontvanger aanschaffen.

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 12:54
Ik zou eens rondvragen bij vrienden/collega's. Bij elk apparaat zit een unifying receiver maar je hebt er per pc maar één nodig. In mijn ervaring gaan de receivers langer mee dan de gemiddelde muis/toetsenbord, dus kans dat er iemand eentje over heeft is groot.

• Rolla
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-11 14:30
Dank voor de antwoorden. Ga eens navragen naar een unifying receiver.