Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Powershell commando voor VPN Wifi roaming.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-11 20:28
Mijn vraag:
Ik ben op zoek naar het powershell commando om tijdens WiFi roaming de VPN verbinding niet weg te laten vallen.

Het KAN bij settings -> network and internet -> onder het kopje VPN (Allow VPN while roaming) Maar ik ben op zoek naar het PowerShell commando om dit via powershell remote te regelen op andere systemen.

Zelf heb ik al alle commando's doorgekeken op https://technet.microsoft.../windows/vpn-client/index maar ik kom er zelf gewoon niet uit of kijk elke keer overheen. :/

Hopelijk is er iemand die mij kan helpen het benodigde commando te vinden.

Alvast bedankt en groet, }:O

[ Voor 62% gewijzigd door Cowamundo op 21-02-2017 13:50 ]

Alle reacties

• veysie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-11 16:49

Verwijderd

veysie schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:19:
eerste uitkomst bij google 8)7

-warez-
Weet niet wat je hiermee probeert te zeggen. Als TS deze info gebruikt en men erachter komt, ben je direct je MCP status kwijt en kun je nooit meer een MS examen afleggen.

@TS: dit kun je zelf uitzoeken met bijv. Get-Help:

https://technet.microsoft.com/en-us/library/ee176848.aspx

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2017 13:29 ]

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het zal vast met een Registry en/of Group Policy ingesteld kunnen worden, zo te zien lukt het niet met een Powershell commando....

-edit-
Hier ergens...

code:
1
2
3
4
5
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\PolicyManager\default\Connectivity\AllowVPNOverCellular
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\PolicyManager\default\Connectivity\AllowVPNRoamingOverCellular
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\RasMan\Parameters\Config\VpnCostedNetworkSettings
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\PolicyManager\default\Connectivity\AllowCellularData
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\PolicyManager\default\Connectivity\AllowCellularDataRoaming

[ Voor 67% gewijzigd door Enforcer op 21-02-2017 19:53 ]