Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosbeelen
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-05 14:15
Mijn vraag (verhaal)
Mijn oude schoollaptopje (Asus transformer T100TAM) wilde ik resetten. Ik had met de windows media creation tool een usbtje gemaakt en deze geïnstalleerd. Bij de installatie had ik mijn partitie waar toen nog windows op stond geformatteerd om daar vervolgens de kale windows op te installeren. Bij het formatteren kreeg ik een melding met o.a daarin: Deze partitie bevat mogelijk belangrijke bestanden of toepassingen van de computerfabrikant. Na wat googelen ben ik door gegaan met de installatie. Toen ik na een tijdje weg geweest te zijn thuis kwam startte ik het apparaatje op. Echter was hij erg langzaam, deed de fysieke aan/uit knop het niet meer (wel bij opstarten), deden de fysieke volumeknoppen het niet meer, de fysieke home-knop het niet meer, deed het touchscreen het niet meer. Simpele vraag met wellicht een ingewikkeld probleem: hoe los ik dit allemaal op zodat die weer de oude word?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 32-bit

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al naar drivers gezocht voor het touchscreen, maar kon deze niet gemakkelijk vinden. Ook heb ik de eerste updates geïnstalleerd maar dat baatte ook niet.

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen, en dank jullie allereerst al voor de moeite die jullie hebben genomen om dit zeurverhaal aan te moeten horen :')

Gr,
Koos

Beste antwoord (via koosbeelen op 27-02-2017 12:12)

• Just me !
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-05-2023

Just me !

Ik leer nog steeds......

http://www.urtech.ca/2014...an-asus-t100-transformer/
Had je zelf ook eerst kunnen doen.... :>

[color="#2412F9"]J[/color][color="#Ff96512"]h[/color][color="#15BD26"]u[/color][color="#E51AF7"]s[/color][color="#000000"][/color]t me !

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Just me !
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-05-2023

Just me !

Ik leer nog steeds......

http://www.urtech.ca/2014...an-asus-t100-transformer/
Had je zelf ook eerst kunnen doen.... :>

[color="#2412F9"]J[/color][color="#Ff96512"]h[/color][color="#15BD26"]u[/color][color="#E51AF7"]s[/color][color="#000000"][/color]t me !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosbeelen
Oh dus die SOC Driver Package is alles bij elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosbeelen
Had niet verwacht zo snel nog antwoord te krijgen. Dankjulliewel! Eerst maar eens even slapen en morgen weer verder! DANK!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

En voor de goede orde: Het algemeen beleid #quickstart

Een topictitel hoort informatief te zijn en niet schreeuwerig. Iedereen met een vraag wil hulp, dus "HELP" voegt niets toe en is wel irritant om te lezen.

Deze keer fix ik het voor je - titelfix
HELP: laptop werkt voor de helft
Naar
Asus T100TAM onderdelen werken niet na reinstall Win10
Dit geeft de lezer gelijk het exacte apparaat, wat je gedaan hebt en welk OS betrokken is. Dat zorgt ervoor dat mensen die iets weten over jouw specifieke situatie sneller je topic gaan lezen :)

Volgende keer zelf zo'n titel erbij verzinnen.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosbeelen
dion_b schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 07:55:
En voor de goede orde: Het algemeen beleid #quickstart

Een topictitel hoort informatief te zijn en niet schreeuwerig. Iedereen met een vraag wil hulp, dus "HELP" voegt niets toe en is wel irritant om te lezen.

Deze keer fix ik het voor je - titelfix

[...]

Naar

[...]

Dit geeft de lezer gelijk het exacte apparaat, wat je gedaan hebt en welk OS betrokken is. Dat zorgt ervoor dat mensen die iets weten over jouw specifieke situatie sneller je topic gaan lezen :)

Volgende keer zelf zo'n titel erbij verzinnen.
Excuus, had er inderdaad beter over na moeten denken! Zal het de volgende keer niet meer doen :X
Pagina: 1