Remote computer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snifrrr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-08 15:44
Weet iemand of er services zijn waarbij je kunt inloggen op een remote computer, zodat je een systeem hebt met zijn eigen internet verbinding, ip adres etc.

Ik ben op zoek naar een online service waar meerdere mensen op dezelfde pc kunnen kijken, maar het moet wel een uniek ip hebben en bij voorkeur mensen die een langzame verbinding hebben kunnen op de remote pc toch lokaal snel iets binnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

En wat heb je zelf al gevonden aan mogelijke oplossingen?

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snifrrr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-08 15:44
het meeste wat ik tegenkom zij ncloud oplossing, dat is eigenlijk niet wat ik zoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:10
VNC of Teamviewer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:12

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Je bedoelt een VPS? Voor wat betreft windows kom je al gauw uit op een terminal server. En anders gewoon een VPS bij transip o.i.d.
en bij voorkeur mensen die een langzame verbinding hebben kunnen op de remote pc toch lokaal snel iets binnen halen.
Die limiterende factor is altijd de snelheid die de gebruiker lokaal gaat halen. Dat los je niet op door een VPS te nemen. De verbinding van gebruiker naar VPS zal dan altijd zo traag zijn als de verbinding van de gebruiker.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valen_76
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-04 19:28
Spacecowboy schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 06:01:
Je bedoelt een VPS? Voor wat betreft windows kom je al gauw uit op een terminal server. En anders gewoon een VPS bij transip o.i.d.

[...]

Die limiterende factor is altijd de snelheid die de gebruiker lokaal gaat halen. Dat los je niet op door een VPS te nemen. De verbinding van gebruiker naar VPS zal dan altijd zo traag zijn als de verbinding van de gebruiker.
VPS hosting met een terminal server daarop lijkt mij ook het best passend. Zolang de binnengehaalde data op het remote systeem blijft is je eigen verbinding niet zo van belang. De topicstarter heeft niet aangegeven wat de gedownloade data omvat. Dus ook niet in hoeverre dit naar het lokale systeem gebracht moet worden.

[Edit]In de laatste zin spreekt deze over "... op de remote pc toch lokaal snel iets binnen halen." Dat lees ik als "lokaal" is in het account in de remote server.

[ Voor 13% gewijzigd door Valen_76 op 21-02-2017 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:12

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Zolang de data inderdaad op de remote pc blijft is er niks aan de hand.

Let wel dat als je met meer dan 2 gebruikers tegelijkertijd wil inloggen je dus een terminal server nodig hebt; dat heeft ook licentietechnisch implicaties.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajouin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:13
teamviewer;
laat ook gelijktijdige verbindingen toe en is gemakkelijk op te zetten, ook geen gedoe met port forwarding achter een router.
Pagina: 1