Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:
Ik wil graag een LG G5 kopen, maar heb ook een dual Sim nodig. De G5 H850 is normaalgesproken voor de europese markt. Maar betreft geen dual sim. Nu biedt de site eglobal een G5 H860 en een H860N aan voor zeer goede prijzen. Deze zijn wel dual sim toestellen. Zie voor de 860: https://www.eglobalcentra...oCp0jw_wcB#/product/17793
De 860 is echter voor Hong Kong heb ik gevonden. Maar bij navraag bij de website zelf zegt deze dat deze versie gewoon bruibaar is in Nederland. Weet iemand of dit klopt? Daarnaast zeggen ze dat er geen verschil is tussen beide versies die alleen verschilen door een "N" en dat het prijsverschil alleen in inkoop zit. Vind het een beetje apart. Maar een dergelijk toestel voor deze prijs is het onderzoeken waard. Hoop dat iemand er kennis van heeft.

Beste antwoord (via Verwijderd op 21-02-2017 10:12)

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:10

The Wizard

Moderator Mobile
Wat heb je zelf gevonden? Op bijv. PDAdb.net kun je de specs opzoeken.

Kick naar MAA

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:10

The Wizard

Moderator Mobile
Wat heb je zelf gevonden? Op bijv. PDAdb.net kun je de specs opzoeken.

Kick naar MAA

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan zelf wel beide toestellen vinden maar lijken een en dezelfde te zijn. Snap alleen dan niet waarom de ene keer de N toegevoegd wordt en de andere keer niet. En prijsverschil van €50 is dan vreemd. Maar wat betreft compatability met Nederlands netwerk en simkaart weet ik niet hoe ik dat moet checken, waar ik naar moet kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2017 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben toch weer een stap verder. Met de info op PDAadb. net, samen met de website willmyphonework.net die ik net van een vriend doorkreeg kan ik zien dat de telefoon inderdaad in NL werkt. Hier wordt tevens een onderscheid gemaakt tussen de versie met en zonder N als toevoeging. De ene is dual sim en de andere niet. Dit weerspreekt dus wel wat eglobal heeft geschreven in haar e-mail. Maar geeft wel duidelijkheid in welke versie ik nodig heb. Bedankt! Ben er hiermee nu uit.