Toon posts:

Golden Orb VS Alpha + Delta

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil weten welke de meeste performance geeft, het beste koelt. meer niet

of hij nou een geluid maakt als een straaljager of niet boeit me niks

heb zelf geen ervaring met die coolers

b.v.d.!!

grtz
AHL

• stinger
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05 10:33

stinger

RAG

Alpha wint van de golden orb

• Samael
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-03-2023
Wat dacht je van een Golden Orb + Delta (in sucking-mode)!! Zier er goed uit en koelt lekker!!

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy!!

• stinger

stinger

RAG

hehe lijkt me dat je dan het golden orb principe verneukt :-)

• Samael
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-03-2023
// off-topic
Ik ben bezig met de delta-fans te monteren in sucking-mode op de Gorbs en vervolgens maak ik een "schoorsteen" om de warme lucht af te voeren (of liever gezegd 2, want ik heb een BP6. Zo zuig ik (hoop ik) de koele lucht van mijn case-fans langs de vinnen van de gorbs naar buiten in plaats van dat de Gorbs de warme lucht in me kast en naar mekaar blazen.
// end off-topic

Om even on-topic te komen, de delta-fan is sowieso een top-performer (houdt me kast koel en mijn kamer vrij van stof Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif )en wat betreft heatsink is Alpha de top maar daar betaal je ook voor! Om ff een irritante vergelijking te maken: de Golden Orb is de AMD Athlon en de Alpha is de Pentium onder de koelers.

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy!!

• stinger

stinger

RAG

Hmm bedoeling van de orb is dit:
Warmte komt via de vinnen rondom de fan en de fan blaast de lucht naarbeneden die door de bodem naar de zijkanten omgeleid wordt en die blaast zo tussen alle vinnen door de lucht weg. Daar is de orb op gemaakt en wat jij zal doen zal niks of weinig schelen (mijn mening dan he :-)
Pagina: 1