Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Canon MF724] Prints klein beetje scheef

Pagina: 1
Acties:

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Sinds vanmiddag heb ik de Canon i-Sensys MF724 laserprinter staan.
Ik ga meer afdrukken en wilde graag een geavanceerde laserprinter hebben.

Allereerst; prachtig apparaat, snel en scherpe prints. Die prints zijn ook meteen het probleem; tekst komt ietwat scheef op papier.

Vanmiddag drukte ik een factuur af en als je deze bekijkt is het scheef op papier gedrukt. De onderste regel tekst als voorbeeld staat links onderin 2,0cm vanaf de onderrand op papier, rechts onderin is dit 2,2cm. Niet veel dus, maar het valt wel op.

Ik heb ander papier geprobeerd, het papier nog eens opnieuw in de invoerla gelegd en strak aangedrukt, maar het blijft bestaan. Ik heb het idee dat het na wat meer prints beter wordt, maar helemaal kaarsrecht is het niet.

Wat kan ik hieraan doen? Is dit wellicht een productiefout en moet ik de printer omruilen?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Vanmiddag de printer toch maar omgeruild voor een ander exemplaar.

Deze prints zien er beter uit, maar toch even een lijn tekst afgedrukt en gemeten;

Het scheelt een halve millimeter, linksonder en rechtsonder gemeten.

Mierenneukerij? Wijkt elke printer wel een klein beetje af?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• LXFan
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-02-2021
Halve millimeter lijkt mij acceptabel.
Het moet niet duidelijk te zien zijn, want dat zal bij een nieuw printer toch een productie-afwijking zijn.
Is de tolerantie ergens te vinden?
Vind het geen mierenneukerij; het is geen low-budget printer! :(

[ Voor 23% gewijzigd door LXFan op 03-03-2017 21:54 ]