Welke muis?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyvern07
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 01-09 23:20
Hallo allemaal,

Ik heb wat research gedaan naar wat gaming muizen, maar ik weet niet welke ik moet kiezen. Ik had deze twee uitgekozen, maar ik weet niet welke van de twee ik moet kiezen:

G.Skill RIPJAWS MX780 RGB: pricewatch: G.Skill RIPJAWS MX780 RGB
Corsair Gaming Sabre Optical RGB: pricewatch: Corsair Gaming Sabre Optical RGB

Als je nog een andere suggestie hebt voor een muis hoor ik het graag. Ik wil graag RGB licht op m'n muis en ben rechtshandig. Het budget voor de muis ligt bij de 50 euro. Ik wardeer jullie hulp heel erg.

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyvern07
Ik weet trouwens niet of ik hier om aankoopadvies mag vragen, maar ik weet niet hoe ik deze post kan verplaatsen of verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simii
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09 14:18

Simii

[u]bold[/u]

Als het mogelijk is om ze eerst even vast te houden dan is dat naar mijn mening stap 1.
Hij moet lekker in je hand liggen, als hij niet lekker ligt heb je er later hoogstwaarschijnlijk spijt van.
(Let hierbij op dingen zoals gewicht, formaat en eventuele extra steun)

Dicht op 1 zit 2 (:Y): de kwaliteit van de sensor. Er zit verschil in hoe een sensor reageert op bepaalde bewegingen zoals optillen. Hiervoor zou ik reviews van de muis op de interwebz zoeken, of op youtube reviews bekijken.

Zelf geef ik altijd puur om hoe hij in mijn hand ligt. Ik gebruik een Trust GMS-501, geen denderend ding, welke gewoon super aanvoelt. Ik heb nog nooit last gehad van enige kwaliteitsproblemen. Ik doe echter nooit mijn muis optillen (zoals bij CS:GO veel gedaan wordt).

Probeer ze uit, lees reviews en misschien hebben tweakers nog suggesties voor andere muizen! :)

cursief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyvern07
Simii schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:33:
Als het mogelijk is om ze eerst even vast te houden dan is dat naar mijn mening stap 1.
Hij moet lekker in je hand liggen, als hij niet lekker ligt heb je er later hoogstwaarschijnlijk spijt van.
(Let hierbij op dingen zoals gewicht, formaat en eventuele extra steun)

Dicht op 1 zit 2 (:Y): de kwaliteit van de sensor. Er zit verschil in hoe een sensor reageert op bepaalde bewegingen zoals optillen. Hiervoor zou ik reviews van de muis op de interwebz zoeken, of op youtube reviews bekijken.

Zelf geef ik altijd puur om hoe hij in mijn hand ligt. Ik gebruik een Trust GMS-501, geen denderend ding, welke gewoon super aanvoelt. Ik heb nog nooit last gehad van enige kwaliteitsproblemen. Ik doe echter nooit mijn muis optillen (zoals bij CS:GO veel gedaan wordt).

Probeer ze uit, lees reviews en misschien hebben tweakers nog suggesties voor andere muizen! :)
Heel erg bedankt voor je antwoord! Dit helpt inderdaad in het zoeken naar een muis. Ik ga nu wat meer rekening houden met die tips. Die zijn inderdaad best belangrijk nu ik er over nadenk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:21

br00ky

Moderator Harde Waren